Witte tekst achtergrond faden naar zwarte film achtergrond, hoe?

Superdave schreef op 01.12.2009 om 10:13 uur
Hallo,
Ik ben bezig met een bruiloftfilm. Vandaar dat m`n film begint met tekst met een witte achtergrond en zwarte letters. De film wil ik er in laten vloeien, maar omdat de film waarschijnlijk een zwarte achtergrond heeft, komt het er hard in.
Ik heb geen mogelijkheid om met een fade effect de tekst in de film te faden, want de tekst komt er dan wel vloeiend in, maar de witte achtergrond van de tekst, valt in 1x weg in de film. Erg hard dus.

In `t begin had ik aan beide kanten van het tekstvak op de tijdlijn, zo`n A/B icoontje, maar nu ik weer wat geprobeerd heb, staat dat iccoontje alleen aan de linkerkant van de tekstvak.

Is `t mogelijk om de film te voorzien van een witte achtergrond, zodat de film in de tekst kan vloeien?

Reacties

RiViS schreef op 01.12.2009 om 12:32 uur
Hallo Superdave,
Waarschijnlijk staat de titel in een spoor onder de film. Als je dat nu omdraait: de titel op b.v. spoor 1 en (het begin van) de film op spoor 2, dan kun je de film mooi in de titel op laten komen met een fade-in en je zult zien dat de witte achtergrond van de titel dan ook geleidelijk verdwijnt.
De rest van de film kun je dan weer gewoon op spoor 1 zetten als je dat handiger vindt.

groet,
Rijk
Superdave schreef op 01.12.2009 om 16:26 uur
Klopt Rijk, de titel staat op spoor 3+4.
Ik ga `t proberen. Bedankt!