Reacties

Bol schreef op 11.01.2025 om 23:54 uur

@Rudi-Dauwe

Hallo Rudi,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkaar, maar het staat los van Magix Support.

MVY staat voor MAGIX Video EasY. Een *.MVY projectbestand bestaat alleen maar uit verwijzingen en bevat dus geen fysieke bestanden. Wanneer u MVY projectbestanden kopieer naar uw nieuwe computer en u gaat deze openen met VDL2014, dan zal het gaan zoeken naar de gebruikte bestand, zoals b.v. uw MXV-, MP4 bestanden etc...

MXV staat voor Magix Extentend Video. Deze bestanden kunt alleen op de tijdlijn van de programma's Magix Video Deluxe, Magix Pro X, Photostory en Magix Video Easy zetten, bewerken, exporteren, etc...

Mijn advies aan u is, maak een map aan op uw nieuwe PC en kopieer hierin al uw *.MXV bestanden en kopieer daar ook al uw MVY projectbestanden naar toe. Start een van uw MVY projectbestanden direct op vanuit deze map. Als het goed is, dan worden nu uw MVX bestanden op de tijdlijn van VDL2014 gezet en u kunt deze dan bewerken, etc...

Succes met het samenstellen van u films,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 12.01.2025, 09:09, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Rudi-Dauwe schreef op 12.01.2025 om 17:32 uur

Dank voor uw antwoord, ik ben er helemaal uit, het werkt zoals voorheen.

Bol schreef op 12.01.2025 om 17:47 uur

@Rudi-Dauwe

Hallo Rudi,

Het doet mij deugd om te lezen, dat u alles weer werkt zoals voorheen. Ik neem aan, dat ik u door mijn antwoorden op het juiste spoor heb gezet.

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling en succes met het maken van films.

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 12.01.2025, 17:48, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-