Windows 7

krakoi schreef op 17.09.2009 om 09:03 uur
Hallo,

De volgende producten heb ik bij jullie aangeschaft:
Film op DVD 7
Online Foto Album (Classic)
Music Manager 2007
MP3 Maker 12
Foto Manager 2008

Nu heb ik windows 7 draaien en tijdens het opnieuw instaleren krijg ik de melding dat het niet geinstalleerd kan worden en dat ik een ander versie van Windows moet instaleren.

Ondersteunen jullie windows 7 niet?

Groeten

Henk Kramer

Reacties

mi-bo schreef op 17.09.2009 om 10:02 uur
Beste,
Een eerlijk antwoord is, download is altijd mogelijk upload namelijk niet.
U heeft programma's gekocht die onder een ander besturingsysteem goed werken, en zullen niet onder een nieuw( geheel ander) besturing systeem draaien, succes.
mi-bo schreef op 17.09.2009 om 11:02 uur
Als extra antwoord,
de nieuwe pakketten die vanaf nu uit komen draaien allemaal ook onder Windows 7. gr mi-bo
krakoi schreef op 17.09.2009 om 11:30 uur
mi-bo schreef op 18.09.2009 om 13:49 uur
antwoord op uw reactie, wij hadden een hoge pet op van Vista home\business. en hebben zeker onze bedenkingen van\over Windows, niet van Magix, want deze programma's werken uitstekend. gr mi-bo
Spikecity schreef op 02.12.2009 om 23:15 uur
Beetje vreemde antwoorden mi-bo... alles van Microsoft zuigt en Magix is perfect? Volgens mij kent Magix ook de nodige bugs en problemen nog steeds hoor...

@Henk Kramer: Gewoon in Windows 7 onder compatibiliteitsmodus installeren, dus rechtermuisknop op setup en dan naar eigenschappen gaan, compatibiliteitsmodus kiezen en uit de lijst Windows XP SP3 kiezen.

Alles installeert dan gewoon goed.
werner3 schreef op 08.08.2011 om 14:02 uur

dank @ spikecity voor je antwoord.

Zo kan ik tenminste ook weer aan de slag (computer onder Vista gecrashed, nu OS Win7)

Wat tegenviel :

1. shi ... ps : Magix 7 deluxe draait niet onder Win7

2. helpdesk helpt je niet (tenzij betaling)

Wat meeviel :

Dit forum!

PS hou m n hart nog wel vast voor straks DVD-branden NA tijdrovende montagewerk. Ben ik ooit nog es tegenaan gelopen ...

Greetz,

Werner.