In Video deLuxe nieuwste versie probeer ik een film te exporteren als .mov Maar die optie ontbreekt? Die zat wel in mijn vorige versie. Ik heb SPIJT van de upgrade, als deze optie ontbreekt, of kan ik die nog activeren?
Het is inderdaad niet meer mogelijk om via VDL 2022 uw MVP project te exporteren als een MOV-bestand. Dit is binnen VDL 2022 ook niet aan te zetten. Wat u zou kunnen doen is om het te exporteren als een MP4 bestand en daarna met een converteer het MP4 bestand te converteren naar een MOV-bestand. Is er een bepaalde rede, dat u wilt exporteren naar een MOV bestand. MOV bestanden zijn wel op de tijdlijn van VDL 2022 te zetten en te bewerken.
Ai, wat SUPER-vervelend. Nu heb ik geld uitgegeven voor een upgrade die MINDER kan dan de vorige versie! Importeren lukt wel, maar exporteren in .mov heb ik nodig, omdat ik een presentatieprogramma gebruik, dat de videofragmenten in .mov wil hebben.... Waarom kan Magix geen converteer inbouwen? Groet, Tjitte
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar staat geheel los van Magix Support. Waarom Magix het exporteren van MOV bestanden hebt verwijderd, daar heb ik als moderator ook het antwoord niet op. U zou uw probleem eens rechtstreeks bij Magix Support kunnen voorleggen. Hoe neem ik contact op met de technische support?
....Importeren lukt wel, maar exporteren in .mov heb ik nodig, omdat ik een presentatieprogramma gebruik, dat de videofragmenten in .mov wil hebben....
Misschien is dit ook een optie voor u.
Ik heb een geëxporteerd filmpje met een MP4 extensie alleen de extensie gewijzigd in MOV en deze speelde bij mij ook af in verschillende Media Players.
Rob, bedankt. Ik zou er niet opgekomen zijn, maar wat jij schreef werkt! Mijn versie van powerpoint wil video's in .mov hebben en trapt erin als ik de extensie .mp4 gewoon verander in .mov. Verder zie ik in de nieuwste versie van MVDL nog niet wat er beter is. Waarom heb ik de upgrade? Groet, Tjitte
Het doet mij deugt om te lezen, door de extensie MP4 te wijzigen in MOV uw filmbestand ook in PowerPoint wordt weergegeven.
Als u VDL2021 geüpgraded naar VDL2022 dan zijn er weldegelijke grote verschillen, maar het voer hier te ver om e.a. uitleggen wat er zoal is verandert. Maar als u VDL2020 een update hebt gedaan, dan zijn hier verbetering toegepast c.q. bugs gerepareerd.