wie kan voor mij website verbouwen of nieuwe website bouwen?

CJK schreef op 11.11.2023 om 12:55 uur

Goedemorgen,

ik ben op zoek naar iemand met ruime ervaring ( (semi) professional?) om voor mij mijn huidige website te restylen/ verbouwen of helemaal opnieuw te bouwen. Ik kom er door tijd gebrek zelf niet meer aan toe. ook heb ik al lange tijd door omstandigheden niet meer met Magix webdesigner premium gewerkt zodat ik bang ben dat mijn gebruikers kennis aardig is weg gezakt.

ik krijg vele aanbiedingen (meest uit India), maar niemand die Magix webdesigner gebruikt. Dit is voor mij wel een voorwaarde zodat ik later weer zelf kan bij houden/aanpassen.

neem aub contact op dan kunnen we het een en ander bespreken.

MVG, Kees

Reacties

Bol schreef op 11.11.2023 om 13:10 uur

@CJK

Hallo Kees,

U zou uw vraag om assistentie c.q. hulp ook kunnen stellen op het forum van XARA, want per 1 juli 2023 is Magix Duitsland gestopt met de distributie van XARA producten.

Zie: Magix is per 1 juli 2023 gestopt met de distributie van XARA producten

Als moderator wens ik u succes met het zoeken naar de juiste persoon voor het bijhouden c.q. aanpassen van uw Website.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Laatst gewijzigd door Bol op 11.11.2023, 13:10, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-