Wie kan mijn helpen. Waarop kan ik niet naar een DV bandje terug schrijven van mijn filmmateriaal.

wgmtdongen schreef op 22.02.2014 om 17:59 uur

Hallo magx mensen,

Ik wil dus mijn geédit filmmateriaal weer terug naar een DV bandje schrjiven maar dat lukt niet. Heb ik niet de goede instellingen? Ik heb al van alles geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar. Voorheen gewerkt met AVID LE 7.2 en daar had ik geen probleem. Ik ben overgestapt naar Magix vanwege HD en moest dus een sneller computer en  werk nu met Win 7 en daarop draait mijn LE niet op. Maar goed het is lang verhaal, maar wie heeft dit probleem ook al eens gehad en hoe is dat opgelost????

Kan het wel opnemen. Ik werk met Magix Video premium 2013.  Dus met prog. herkent wel mijn JVC deck maar uitvoeren naar camrecorder lukt niet.

Groeten Wil

Reacties

mi-bo schreef op 23.02.2014 om 15:41 uur

beste Wil.

is het niet zo dat als U een project heeft ingeladen, dit bewerkt. dat U naar exporteren, gaat ongecomprimeerd, en dan als dit open staat en U heeft de camera aangesloten, dat optie terug schrijven naar camera

succes.

lucky_me schreef op 23.02.2014 om 16:42 uur

Hallo

ik denk niet dat je een hd formaat op een dv bandje krijgt. die twee gaan volgens mij niet samen.

mvg

Luc

wgmtdongen schreef op 23.02.2014 om 17:24 uur

Beste Mi_Bo.

Dat klopt! zo doe ik het dus . Project wegschrijven naar Camrecorder maar dat volgt een mixdown en er gebeurt niks. Ik weet niet wat ik fout doe. Heel gek met het binnenhalen (Capteren) herkend Magx het DC deck wel maar wanneer ik hetzelfde materiaal (Dus geen HD maar gewoon DV (720 bij 576)  gebeurt er niks en met mijn oude programma wel. Ik gebruik mijn JVC HR_DVS2 deck om bandjes te capteren en daarna om terug te schrijven. Helaas met mijn Magix Video de Lux premium 2013 krijg ik het niet voor elkaar. Zijn er meer mensen die daar last van hebben en hoe heeft men dit opgelost.

Groeten Wil

bobbiaan schreef op 23.02.2014 om 19:34 uur

Beste....,

U heeft mini DV gefilmd en dat is standaard in het formaat van 720 x 576. Na bewerken in dit zelfde formaat exporteren naar het dv bandje. Niet in een andere kwaliteit die hoger is als 720 x 576 dat pakt de camera niet.

Suc6

Bobbiaan