Wie heeft ervaring met Test versie Video deluxe Plus. Ik heb woensdag een test versie geïnstalleerd maar zit met een aantal vragen. Wie kan mij helpen.
Bij het importeren van mijn video bestanden MTS / Mpg / Avi krijg ik wel beeld maar geen geluid.
Sommige kan ik zelf niet laden. Zie onderstaande meldingen.
voorheen werkte ik met AVID en daar had ik geen problemen met het inlezen. Maar de database is hier gecrasht. Daarom via via Video Magix er op gezet.
Ik heb de video's bekeken wat dit programma allemaal kan , zag er goed uit maar als ik mijn bestanden van mijn camera niet kan inlezen / geen geluid heb gaat het hem niet worden
Voormalige gebruiker
schreef op 12.03.2017 om 17:26 uur
Beste,
Zoals de foutmeldingen al aangeeft, zijn er bepaalde functie niet beschikbaar in de testversie. Deze zijn wel beschikbaar in de volledige versie. Ik denk dat je nu de 7 dagen testversie gebruikt. Ik weet het niet meer of de 30 dagen trailversie wel de codexen werden vrijgegeven. Ik zou zeggen meld je aan voor de 30 dagen versie en zie wat er gebeurd..
Voordat ik zou overstappen van testversie naar koopversie zou ik wel weten of ik in de koopversie wel MTS en MPG bestanden kan inlezen. Anders heb ik niets aan dit programma, toch.
Kan je eigenlijk ook bellen met iemand van de helpdesk van Magix dat u weet?
Voormalige gebruiker
schreef op 12.03.2017 om 18:31 uur
Beste,
Ik heb VDL (2017) op mijn PC staan, alles doet het. U kunt ook gebruik maken van de 30 dagen volledige versie. Niet goed geld terug regeling. Ga naar: http://www.magix.com/nl/video-deluxe/ hier staan onderin de telefoonnummer.