Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 28.10.2014 om 17:02 uur

Beste,

Heeft u toevallig op de M of het luidsprekertje geklikt. Wanneer dat zo is wordt het geluid uitgeschakeld.

Succes,

Rob

Balsera schreef op 28.10.2014 om 18:36 uur

Hoi Rob, bedankt voor je reactie.

Nee, de M staat niet aan en rechts is de luidspreker niet doorgekruist.

Groet, Ria

Voormalige gebruiker schreef op 28.10.2014 om 18:40 uur

Hallo Ria,

Een vraagje, als je een mp3 bestand op de tijdlijn zet, hoor je deze dan wel!

Gr.

Rob

Balsera schreef op 28.10.2014 om 19:05 uur

Hoi Rob,

Geprobeerd: een mp3 bestand op de tijdlijn toegevoegd: die hoor ik wel.

Groet, Ria

Voormalige gebruiker schreef op 28.10.2014 om 19:51 uur

Hallo  Ria,

Welke versie VDL heb je? Kon je voorheen wel het geluid afspelen? Als dat zo is zou ik VDL opnieuw installeren.

Gr,

Rob

Balsera schreef op 28.10.2014 om 21:09 uur

Rob,

Dit is de eerste keer dat ik een (oudere) DVD wil inporteren in Magix Video Deluxe 2014. Hiervoor steeds óf mp3's op een geluidsspoor geïmporteerd óf een complete film (WMV) geïmporteerd die dan gesplitst werd over een beeldspoor en een geluidspoor. Deze doen het allemaal nog steeds qua geluid.

Overigens heb ik vandaag ook alle updates gedaan, omdat ik las dat het hier ook aan zou kunnen liggen, maar dat bleek helaas niet zo.

Heb ik eigenlijk zo'n codec nodig, want daar kom ik ook vragen&antwoorden over tegen, maar ik krijg dat pop-up scherm (waar ik over lees) niet op mijn computer?

Groet, Ria

Voormalige gebruiker schreef op 28.10.2014 om 21:34 uur

Hallo Ria,

Ik vroeg welke VDL versie je hebt.  Je heb VDL 2014! Maar welke? VDL 2014, VDL 2014 plus of VDL 2014 Premium?

Gr.

Rob

Balsera schreef op 28.10.2014 om 22:41 uur

De Video Deluxe - zonder toevoeging.

Zojuist het volgende gedaan: omdat in de handleiding staat dat VOB een ondersteund importformaat is, heb ik nogmaals zo'n bestand geïmporteerd. Toen deed hij het wel: beeld en geluid. Ga ik hem dan opslaan en weer opnieuw bekijken/luisteren en/of de oranje marker verplaatsen door op een andere plaats te klikken.... dan blijft het weer helemaal stil - het beeld loopt wel.

Raar maar waar.

Voormalige gebruiker schreef op 29.10.2014 om 00:09 uur

Heb je de VOB bestanden naar je harde schijf gekopieerd? Zo niet doe dat dan en probeer het nog eens.

Balsera schreef op 29.10.2014 om 08:24 uur

De VOB bestanden stonden al op de harde schijf van de computer, evenals de MPG bestanden (de ge-renamede versie van de VOB bestanden).

Vanmorgen: nieuwe kans gedaan: bestand van gisteren geeft geen geluid. Nogmaals een VOB geïmporteerd: wel geluid, totdat ik de afspeelmarker een stuk opschuif... dan blijft het stil. Laat ik die marker weer vanaf het begin starten dan heb ik wel weer geluid.

Voormalige gebruiker schreef op 29.10.2014 om 12:42 uur

Beste Ria,

VDL 2014 classic heeft volgens mijn standaard de codec voor mpeg inzich. Wat nog zou kunnen doen is op de instellingen op de standaardwaarde te zetten. Ga naar: Bestand / instellingen / programma-instellingen....... Als dat nog niet het gewenste resultaat heeft, kan je een programma herstel uitvoeren. Leg de DVD in de disklade en kies bij het opstarten voor Herstel.

Gr.

Rob

Balsera schreef op 29.10.2014 om 15:03 uur

De instellingen naar standaardwaarde terugzetten heb ik gedaan; dit had geen effect.

De DVD laten opstarten en dan voor Herstel kiezen....ik begrijp niet hoe dat moet?

Voormalige gebruiker schreef op 29.10.2014 om 15:23 uur

Hallo Ria,

Als je de DVD versie hebt, leg de DVD in de DVD-lade van je computer. De DVD start automatisch op.  Als het goed is, kan je kiezen uit installeren en herstel. Kies voor herstel. Als dit niet helpt, dan weet ik het ook niet meer..

Gr.

Rob

Balsera schreef op 29.10.2014 om 16:14 uur

Ik dacht dat je de DVD bedoelde waar dat VOB bestandje op stond.....

DVD van Video Deluxe in lade gedaan.

Ik klik op: Start.exe uitvoeren

Ik klik op Programma installeren Magix Video deluxe 2014

Scherm "De installatie wordt voorbereid" - Volgende - Licentie voorwaarden akkoord - Installatiewijze: Standaard -

Dan krijg ik de melding: Er is reeds een nieuwere versie geínstalleerd. De installatie kan niet worden voortgezet.

Keuze voor Herstel of Installeren kreeg ik niet.

Voormalige gebruiker schreef op 29.10.2014 om 16:39 uur

Beste,

klik op "start.exe uitvoeren"

Nu moet het volgende scherm verschijnen.

Klik op: "MAGIX Video deluxe 2014"

Nu kom je in het volgende scherm.

Klik op: Herstellen

succes,

Rob

Balsera schreef op 29.10.2014 om 18:29 uur

Na het klikken op "Programma ... installeren" krijg ik niet dat scherm met die drie keuzes maar de melding "Er is reeds een nieuwere versie geínstalleerd. De installatie kan niet worden voortgezet."

Voormalige gebruiker schreef op 29.10.2014 om 19:07 uur

Beste Ria,

Ik weet nu geen oplossingen meer. Misschien zijn er andere die het antwoord weet.

Succes met het zoeken naar de oplossing,

Rob

Balsera schreef op 29.10.2014 om 19:15 uur

Rob, in ieder geval heel erg bedankt voor het meedenken....

Wie o wie heeft nog een tip en/of idee???