weergave werkt niet meer

rienksybrandy schreef op 09.05.2012 om 16:00 uur

Als ik een film start dan begint het geluid wel te lopen maar de beelden niet. De vertikale rode streep komt niet in beweging. Soms beginnen er hokkerig een paar beelden.

Het gebeurt bij alle films die ik heb gemaakt en ook bij nieuwe projecten.

Is er een soort reset instelling ? Op dit moment is het programma onbruikbaar geworden. Ook bij steeds opnieuw laden bklijft het probleem.

Gebruik standaard HP-PC, 2 jaar oud met Vista. Videodeluxe, laatste versie.

Gaarne suggestie voor oplossing probleem.

Riebnk Sybrandy

Reacties

FransS schreef op 09.05.2012 om 22:21 uur

Hoi rienks,

Met welk programma VdLux werk je en wat capture je voor extentie?

Grt. FransS

rienksybrandy schreef op 10.05.2012 om 14:25 uur

Hallo FransS,

Het is Videolux MX. Ik heb het nog niet zo lang. Leg me even uit wat capture voor extensie is.

MVG

Rienk

FransS schreef op 10.05.2012 om 16:45 uur

Het capture is het binnen halen via een fire-wire van camera naar pc,of je moet een SD kaartje hebben dan kun je dat SD kaartje zo in een kaartlezer stoppen en kopieren naar je VdL programma.

Nu is de vraag nog wat voor camera heb je en is dat Full-HD want dan klopt het wel wat je schrijft.

Als het is wat ik denk(AVCHD)dan heb je daar een krachtige computer voor nodig b.v. een i7 Proc. 2.8\3.0 en het nodige interngeheugen min 4 gib een VGA kaart min. 1 GB enz,enz.

Laar eens horen wat je configuratie is van je computer.

Grt.FransS

Laatst gewijzigd door FransS op 10.05.2012, 16:47, in totaal 2 keer gewijzigd.

Reden: .

NTSC stands for “Never The Same Colour”,
SECAM stands for “Something Else Came Along Momentarily”
PAL stands for “Peace At Last”

rienksybrandy schreef op 10.05.2012 om 23:15 uur

Hallo Frans,

Bedankt. Het probleem is inmiddels opgelost. Ik heb een systeemherstel op de PC gedaan en verder opgeschoond. Nu loopt alles weer goed.

mvg.

Rienk