Website niet te zien op mobiel ondanks Flash.

richard62 schreef op 07.01.2013 om 19:55 uur

Hallo, ik heb mijn website gemaakt, maar hij is niet te zien op een mobiele telefoon. Ik heb het op mijn eigen Samsung galaxy geprobeerd. Je krijgt een zwart-wit beeld en er staat dat je Adobe Flash Player moet installeren.

Dit heb ik op verschillende manieren gedaan nu, maar niets werkt!

Hoe kan ik er voor zorgen dat mijn site ook op een mobiele telefoo bekeken kan worden?

Ik gebruik; Website maker MX.

Reacties

RiViS schreef op 07.01.2013 om 20:36 uur

Op systemen met Android 4.1 wordt de Adobe Flash Player niet meer ondersteund. Maar er schijnen toch nog wel mogelijkheden te zijn om het nog voor elkaar te krijgen. Zoek maar eens wat rond op Google (zoekterm b.v.: Adobe Flash Player Android).

groet,

Rijk

richard62 schreef op 14.01.2013 om 18:51 uur

Hallo Rijk,

bedankt voor je antwoord. Het is me nog niet gelukt het aan de praat te krijgen. Maar wat ik het ergste vind, is dat andere mensen mijn site dus ook niet kunnen zien op de mobiel. Terwijl dat toch het vaakst gebeurt.

Dus jammer dat dit programma gebruikt wordt voor de sites.

Mvrgr. Richard.

 

rimzhomemade schreef op 25.01.2013 om 16:13 uur

Ik baal ook verschrikkelijk, heb ik me vandaag aangemeld en een leuke site opgezet blijkt dat geen hond hem kan lezen, kan ik misschien zelf wel met vvel kunst en vliegwerk een flash downloaden maar de rest van de wereld doet dat natuurlijk niet en gaat op zoek naar een andere site.