website maker mx

nesfotografie schreef op 13.02.2013 om 10:56 uur

ik heb mijn website opgebouwd met lege pagina's. nu wil ik subpagina's aanmaken (dat lukt ook wel) maar ze zijn op de website niet te zien. nu heb ik even gekeken bij de pagina's opgebouwd uit sjablonen en daar ook subpagina's aangemaakt en als ik bij de sjablonen op bv de tekst klik dan krijg ik in het menu wat verschijnt andere opties als bij de site bestaande uit lege pagina's.de foto toont het menu dat ik wel bij de sjablonen maar niet in mijn eigen project krijg. hoe haal ik dat daar tevoorschijn?

 

Reacties

magixagent schreef op 13.02.2013 om 11:47 uur

Beste, U heeft een pagina gemaakt, klik deze aan de linker kant open, hier kunt u een sub pagina maken, in die sub pagina kunt u weer een pagina maken,
zodra men op een artikel gaat staan, worden er verwijzingen gegeven, kijk even op http://www.magixagent.nl
onder ik heb een probleem, zodra u hier op ga staan een sub dir gemaakt en die is uit te bouwen
succes met het mooie MAGIX product.

nesfotografie schreef op 13.02.2013 om 12:10 uur

als eerste bedankt voor het snelle antwoord echter lost dat mijn probleem niet op.

als ik een project aanmaak gebaseerd op sjablonen krijg ik in het menu wat verschijnt de optie pagina's waarin ik aan kan geven welke pagina's mee gepubliceerd worden. die optie krijg ik niet in mijn project gebaseerd op lege pagina's en volgens mij moet ik juist die optie hebben om die subpagina's gepubliceerd te krijgen.

groetjes Barbara

nesfotografie schreef op 13.02.2013 om 16:31 uur

op de eerste foto is een sjabloon gebruikt en daar krijg ik netjes de optie pagina's.

de tweede foto is gemaakt met lege pagina's en daar krijg ik de optie pagina's niet.

de vraag is hoe ik die optie tevoorschijn kan halen. als dat alleen bij de sjablonen kan laat het dan even weten.

groetjes Barbara