Beste Magix,
Ik heb de laatste jaren met Website Maker zo'n 13 websites gebouwd en online staan. Ook de bijbehorende domeinnamen aangekocht en de hosting via magix lopen of bij jullie ondergebracht. Het blijkt dat mijn websites niet te zien zijn op mobiele apparaten, zoals telefoons of tablets, mac computers, apple of android het maakt niet uit. Alleen normale pc's met windows geven de sites goed weer.
De magix websites worden gemaakt in flash maar dit wordt nu nergens meer ondersteund. Adobe heeft flash ingetrokken en brengt ook geen nieuwe versie's meer uit. Dit is een probleem want mijn websites moeten nu en in de toekomst wel toegangelijk en zichtbaar blijven. Ik heb de websites gebouwd voor zakelijke doeleinden. Gaat magix zelf alles omzetten in html5? (het vernieuwde flash). Of komt er een upgrade van het programma? U begrijpt dat ik blij ben met uw diensten en trouwe klant ben maar de diensten uiteraard alleen zin hebben als ze up to date blijven of worden aangepast. Ik hoor graag uw antwoord op mijn vraag.
Vriendelijke groet, Richard Rodermond