Reacties

Bol schreef op 28.11.2018 om 15:09 uur

Hallo Bert,

Volgens mij gebruik je Windows 10 versie 1809. Standaard staat Microfoon en Camera uit. Je kan dit controleren, als je naar instellingen van Windows gaat en zet deze aan. Probeer het nu nog eens. zie afbeelding.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 28.11.2018, 15:10, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bert-Remkes schreef op 28.11.2018 om 15:18 uur

Hallo Rob, dat is het hem nou juist, ik heb windows 8

Bol schreef op 28.11.2018 om 15:35 uur

Hallo Bert,

Zelf heb ik Windows 8 overgeslagen. Misschien heb je wat aan dit slecht genomen YouTube filmpje.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 28.11.2018, 15:43, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bert-Remkes schreef op 28.11.2018 om 21:13 uur

Helaas Rob, ook dat was de oplossing niet. Heb nu VdL 2019 en na veel geharrewar doet die het daar wel in na een paar keer opstarten van de pc, nu is het geluid in dit programma van slag, eerst heel zacht en oorverdovend hard.

Ik ga daar de volgende keer naar zoeken, nu naar bed, exstreem vroeg eruit. Dank voor je advies vanuit Spijkenisse.

Bert