Web designer MX

anna-dewilde schreef op 15.01.2014 om 11:58 uur

Op mijn website staan een paar bewegende  afbeeldingen gemaakt in photoshop, na het bijwerken en doorzetten van mijn site, zijn die bewegende afbeeldingen verdwenen en staan er nog enkel kruisjes, ik heb al verschillende keren terug op opslaan geklikt en op publiceren, maar het blijven kruisjes op mijn website, weet iemand wat ik moet doen, ik heb daar vroeger nooit een probleem mee gehad.

Groetjes en bedankt

Anna

 

Windows7 - Web designer MX

http://andewilde.magix.net/public/

 

Reacties

RiViS schreef op 15.01.2014 om 12:27 uur

Hallo Anna,

Wat een prachtige website heb je gemaakt, mijn complimenten!

Ik neem aan dat je de 4 onderste elementen bedoelt bij Mijn Hobby? Die doen het inderdaad bij mij ook niet. Als je rechtsklikt op een afbeelding krijg je een menu met o.a. als keuze: "Element inspecteren". Na aanklikken krijg je een overzicht te zien in een soort programmeerstijl. Dan valt mij op dat je bij die bewegende delen .gif plaatjes hebt gebruikt en bij de overige foto's en plaatjes .jpg of .png. Zit daar misschien iets in?

groet,

Rijk

anna-dewilde schreef op 15.01.2014 om 13:15 uur

Dag Rijk, bedankt voor uw lovende woorden over mijn website, er moet nog wel wat aan veranderd worden, o.a. bij reizen zou ik graag met subcategories werken, een link op het blad reizen naar de verschillende reizen zodat er niet zoveel moet gescrold worden, maar ik heb het nog niet kunnen vinden hoe ik dat moet doen.

Bedankt voor uw antwoord, ik heb uiteindelijk die bewegende afbeeldingen verwijderd en opnieuw geplaatst en gepubliceerd en nu denk ik is het in orde. Wat de oorzaak was weet ik niet maar het was niet veel werk en het is (denk ik) in orde en dat is het voornaamste.

Groetjes

Anna