Reacties

BeRo schreef op 30.12.2011 om 14:51 uur

Klik op deze link. Dit opent de Magix support site. Daar vind je hulp voor je probleem. (Zie hieronder) onder vermelding van de oorspronkelijke tekst.

--------------------------------------------

Dit probleem kan in enkele gevallen voorkomen, en wordt veroorzaakt doordat tijdens de installatie niet voldoende rechten aanwezig waren.

Voor Xtreme Webdesigner 5 en Webdesigner 6 kunt u onderstaande patch downloaden.

Download via onderstaande link het .exe bestand (wachtwoord niet nodig). Sla dit op uw harddisk op en voer het daarna uit (dmv dubbelklik).

Export Filterprobleem Patch Webdesigner

Tijdens het uitvoeren van het bestand Webdesigner wel gesloten hebben!

Daarna zou de foutmelding met het filter verdwenen moeten zijn.Voor de actuele Webdesigner 7 (Premium) is bovenstaande patch niet geldig. Voor deze versie kunt u het volgende uitvoeren om het probleem te verhelpen.

Start het programma expliciet als Administrator. Rechtsklik daarvoor op het programma-icoon en klik dan op Als administrator uitvoeren.

Wanneer u dit eenmaal gedaan heeft, hoeft u een volgende keer Webdesigner 7 (Premium) in principe niet opnieuw op die manier te starten, maar kunt u het weer op de normale wijze starten.

-------------------------------------------

Ik wens je veel succes.
En een Gelukkig Nieuwjaar 2012

Sorry voor mijn slechte Nederlands.
Mijn moeder taal is Duits.
De tekst werd vertaald door een computer

Laatst gewijzigd door BeRo op 30.12.2011, 14:51, in totaal 1 keer gewijzigd.

Auf den Tag genau gehen heute, am 14.08.2021, 10 Jahre online Support für die Community zu Ende.
Ich freue mich auf eine neue, berufliche Herausforderung, die sich gerade ergeben hat. Leider bleibt dann keine Zeit mehr für die Community übrig, aber Ihr seid bei den aktiven Mitgliedern in besten Händen.
Sicher schaue ich auch ab und zu nochmal rein... 🤓