Wazige letters in tekst sjabloon Beweging basic

ton-tuin schreef op 26.03.2018 om 21:34 uur

Ik heb in het tekstsjabloon "Beweging Basic" / "bijhoudende ondertitels" (die nog in 2015 "tricker" heette) gekozen voor de letter Toledo, hoogte 40 pnt. De tekst onder de film is wazig / verwrongen, ook een ander font en schuiven met de knoppen "transparant" en "onscherp" geeft geen oplossing. Ook in een andere film, dezelfde entiteiten het zelfde probleem.

Reacties

mi-bo schreef op 27.03.2018 om 10:10 uur

Ton-Tuin,

even een voorbeeld is dit Uw probleem vanuit MAGIX vdl 2015 Prem

groeten

Michael

Bol schreef op 27.03.2018 om 11:12 uur

Hallo Ton,

Ik kan jouw probleem niet reproduceren in VDL 2018. zie afbeeldingen

Het kan zijn, dat deze lettertype niet meer correct op je harde schijf staat. Wat je kunnen proberen is om de Lokale store-inhoud te wissen en alles opnieuw te downloaden.

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 27.03.2018, 11:14, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 28.03.2018 om 14:25 uur

Hallo Ton,

Ik heb je andere topic gelezen. Het is niet de bedoeling dat je een topic aanmaakt om een antwoord te geven op een antwoord van een forumlid.

Ik heb even je reactie over gekopieerd, zodat de vragen en antwoorden bij elkaar blijven staan. Dit is voor ons forumleden overzichtelijker.

Beste Michael en Rob,
bedankt voor jullie reactie / suggestie. Helaas, het kan niet aan het lettertype Toledo liggen, want ook alle andere lettertypen geven dezelfde wazige / verwrongen tekst, terwijl Toledo in andere sjablonen prachtige tekst levert. Ook het schuiven aan de knoppen "transparant" en "onscherpte" biedt geen soelaas. Rara hoe kan dat. Graag jullie reactie.
Ton F. Tuin

Een vraagje, heb je "de Lokale store-inhoud te wissen en alles opnieuw te downloaden" nog uitgevoerd? Zo niet, doe dat dan eerst eens.

Wat je ook nog zou kunnen proberen is, om VDL terug te zetten naar de standaardwaarde.

Ga naar: Bestand / instelling / programma instellingen.....

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 28.03.2018, 16:01, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-