wav/hdp bestand invoeren video de luxe 16

corrytjuh schreef op 21.03.2011 om 22:57 uur

Hallo,

Ik werk met video de luxe 16 en heb wav bestanden die op de computer staan onder de map Magix onder een video/foto bestand gezet, als ik die weer open dan zegt ie dat de hdp bestanden (de muziek dus) niet kan vinden.

De muziek bestanden zijn van magix uit het programma zelf, de naam en directory kloppen helemaal alleen met openen noemt ie het hdp bestanden ipv wav met het gevolg dat de muziek dus weg is en ik weer opnieuw kan beginnen.

Ook moet ik de wav bestanden eerst helemaal beluisteren voordat ik ze onder de video kan zetten want hij zegt dat ie het niet kent, na het afgeluisterd te hebben (wat dus vreselijk veel tijd kost) kan ik ze er moeiteloos onderzetten.

Open ik het opgeslagen project weer dan kan ik dus weer van voren af aan beginnen met beluisteren en eronder zetten.

Zit er een fout in mijn programma of hoe kan ik dit oplossen want hier word je niet vrolijker van.

Ik hoop op een antwoord

Reacties

mi-bo schreef op 23.03.2011 om 15:49 uur

Beste,

het is vervelend om te reageren, maar als u een wav file binnen haald en deze op de Pc importeerd,

 kunt u het in vdl als wave binnen halen en wordt het niet veranderd in een ander extensie.

Toch even reageren, de bestanden die in het programma staan wat betreft muziek zijn ogg, dit is speciaal door magix op de dvd gezet, en rechten vrij muziek, alleen wel als u deze muziek in het openbaar ten gehore brengt het magix logo er bij zetten.

succes.

corrytjuh schreef op 23.03.2011 om 16:46 uur

Hallo, dit wav bestand komt van de installatie cd-rom van vdl en is door het installatieprogramma van vdl zelf op de computer gezet en die wil ik dus gebruiken en daar heb ik dus bovenstaand probleem mee.

 

Ik ben nu al die wav bestanden van vdl om aan het zetten naar mp3 bestanden en nu na project opslaan en ik open het weer staan de muziek bestanden nog wel onder de video.

 

Kloppen doet dit natuurlijk niet.