Wat te doen bij groce korrel en vastlopende film

marjos schreef op 13.05.2009 om 19:00 uur
Ik gebruik MVdeLuxe 08. Na het branden met alle instellingen die ik denk die nodgi zijn, blijkt de videofilm op TV erg grof en korrelig. Hoe komt dat?

Ik heb een tweede dvd gemaakt en nu blijft deze na enkele seconden al hangen! Het beeld loopt niet verder, d.w.z. de tekst die loopt van beneden naar onder stopt vrijwel meteen en de film hangt vast!
Wat te doen?

Mvgr alvast hstikke bedankt!

Reacties

mi-bo schreef op 13.05.2009 om 22:50 uur
Vele mogelijkheden,
is uw PC krachtig genoeg, is de geheugen van de grafische kaart voldoende, heeft u genoeg buffer ruimte, is alles wel goed geinstalleerd, en alle update's geinstalleerd, het systeem werkt toch wel onder PAL, uw werk systeem op de computer staat toch niet onder fat 32,
enkele mogelijkheden om een slechte resultaat te krijgen, gr mi-bo
xanne schreef op 21.05.2009 om 12:08 uur
Ook de vraag van Marios geldt voor mij, scherpe film met camcorder maar na brandproces, DVD afspelen en resultaat is blokkerig (vooral bij beweging).
Met je antwoord wil ik ook checken of alles goed staat maar hoe krachtig moet je PC zijn, hoe vindt ik de gegevens van mijn grafische kaart etc.
Ik ben +/- een jaar bezig, via ShowBizz van Addo Stuur, Windows Movie maker nu via Magix film op DVD 7 en heb nog steeds geen resultaat waar ik blij mee ben. Het programma leer ik steeds beter en heeft erg veel mogelijkheden die de aldoende leert.
Maar hoe kom ik van die blokjes af  (biterate 8700, snelheid op 14)
Groetjes, Anne