Wat is de oorzaak van de foutmeldingen die ik krijg?

safety schreef op 22.11.2008 om 17:24 uur
Ik probeer een film te monteren met Video deluxe 2008 plus. Het monteren lukt aardig, maar als ik een tijdje bezig ben krijg ik een melding "verzoek om geheugentoewijzing is mislukt. Misschien is er geen geheugen beschikbaar, of is er een interne fout opgetreden" (zie afbeelding hieronder)en de CPU waarden zitten steeds op 100% en het geheugengebruik zit dan ongeveer 2100 MB van de 4709MB. Dan sluit het programma zichzelf.
In de film zijn ook foto's verwerkt.

Dit was in het begin, dat ik dit programma gekocht heb, nog niet het geval. Het programma is in mijn bezit van Oktober 2007, ik heb daar al 4 films, van bijna 120 minuten elk, gemaakt zonder problemen. Kan er iemand mij helpen een oplossing te vinden. Mijn computer heeft 2,75 RAM geheugen en heeft service pack 3 van windows XP home edition versie 2002. Vrije ruimte op de harde schijf is79,5GB, en de externe harde schijf 102GB.

Deze melding hieronder heb ik ook al gekregen.





En deze ook.

Reacties

magixagent schreef op 25.11.2008 om 12:58 uur
Mijn antwoorden hebben niet geholpen, stuur een mail naar Magix support met Uw probleem en via een systeem check kunnen zij u dan het beste helpen, succes, magixagent
Polders schreef op 26.11.2008 om 13:46 uur

Kan het zijn dat de instellingen aangepast moeten worden?
Video deluxe blijkt soms te 'bufferen' tijdens uitvoeren van opdrachten, vooral tijdens een opdracht tot branden.
De maximale bestandgrootte voor een losse - separate harddisk is 4GB (dit heeft niets met Magix te maken) en om die reden de C-drive (of een map op de C-drive) als buffer (temp.) benoemen in de instellingen