Wanneer ik ga branden, sluit het programma videodeluxe premium na paar minuten af zonder foutmelding

Feddes schreef op 01.12.2010 om 20:58 uur

Wanneer ik ga branden, sluit het programma videodeluxe premium na paar minuten af zonder foutmelding en verder niets ! Dus heeft niet gebrand en de DVD is nog leeg.

Ik weet niet of het ermee te maken heeft maar dit heb ik voor het eerst meegemaakt na het werken en proberen te branden van MOD bestanden (van een jvc cam. Ik heb dus eerst 6 fims gemaakt in 1 project, alle geimporteerde films waren MOD bestanden. Vervolgens bij het branden gaat het mis.

Ik kan er wel een PC-show van maken maar ik heb geen idee wat ik daarmee kan.

 

HELP?

 

groeten

Patrick

Enschede

Reacties

Polders schreef op 02.12.2010 om 20:44 uur

Beste Feddes, kijk in de gebruiksaanwijzing of uw Video deluxe versie MOD bestanden kan verwerken.

Indien ja, dan zijn er voor MOD bestanden encoders nodig.

Bij een geregistreerd/geactiveerd programma worden deze door Magix op verzoek verstrekt.

Kijk ook hiervoor in de gebruiksaanwijzing.

Veel succes

Feddes schreef op 03.12.2010 om 16:07 uur

Beste Polders,

 

Het Encoderen is ook gebeurt. Alles gaat goed tot en met 5 minuten in het brandproces. Nog nooit meegmaakt, heb al tal van projecten succesvol gemaakt.

 

Vreemd

Polders schreef op 05.12.2010 om 10:58 uur

Beste Feddes, check de encoder instellingen eens.

Ga naar Branden, Encoder Instellingen

Controleer of het vinkje bij Overige (Smart Rendering) in de checkbox aanwezig is.

Het systeem wil weleens haperen als er een reeds gerenderde MPEG film in het project aanwezig is.

Veel succes