wanneer ik een eigen introvideo voor mijn video probeer te plaatsen ben ik mijn video kwijt, en heb ik allene de intro. Kan ik het een en ander wel combineren in Video deLuxe 17?

ernstmer schreef op 26.03.2011 om 16:16 uur

Voorheen werkte ik met de Casablanca. Daar kon ik meerdere projecten branden. Ik brandde altijd eerste een vaste introvideo (een eigen product), daarna het videoproduct zelf. Nu heb ik een project ïntro video"en eeb project "Cuba Libre". Dit laatste is de hoofdfilm. In het brandmenu probeerde ik op diverse manieren de intro er voor te zetten. Het resultaat is teleurstelend; ben "cuba libre"helemaal kwijt (en dit lijkt niet terug te draaien).

Wat ik graag wil is project 1 (ïntro) combineren met project 2 (Cuba Libre) en dit op een DVD branden, waarbij wanneer je de DVD opstart de intro automatisch gaat lopen.

 

De pogingen nu hebben geleid tot het verlies van "Cuba Libre".

Reacties

mi-bo schreef op 26.03.2011 om 16:27 uur

Beste,

graag willen wij reageren.

In Magix een intro maken houd in dat dit alleen afgespeeld wordt bij opstarten van dvd.

Als U twee verschillende films wilt maken in vdl 17, zet eerst de eerste film op de tijdlijn, klik dan aan dat u een anderproject wilt opstarten bv de zelfde film dan wordt gevraagd projevct opslaan ja/nee geef aan ja, dan wordt dit project in de filmblik gezet.( links op grijze balk).

dan het nieuwe project op de tijdlijn zetten, evt berwerken, als u nu gaat branden zullen er 2 projecten worden gebrandt,

succes,

evt voor directe vragen

HERMAN schreef op 27.03.2011 om 11:27 uur

Beste,

Zoals jezelf schreef, werk je met 2 projecten en daar zit bij Magix het vreemde, je kan geen 2 of meer projecten zichtbaar maken op de tijdslijn, maar ze zijn er wel. Zet je intro project op de tijdslijn klik   op het "filmblik" een rond schijfje onderaan het previeuw venster, de kans is groot dat daar je andere project verscholen zit.

Wanneer je dat aanvinkt verschijnt je film op de tijdslijn maar is da andere (je intro) weer weg.

Wanneer je dit gaat branden dan zal automatisch na het introproject  de film terug naar het menu springen,

dit kan je aanpassen door in het brandprogramma, daar waar je je menu kiest, in het previeuw venster te klikken, hier kan je kiezen voor oa, spring naar volgende film , loopmodus enz.

Een andere mogelijkheid is om je 2 projecten naar een ander formaat te schrijven, vb mvp, magix maakt dan van je project een film en die kan je dan wel zichtbaar op de tijdslijn plaatsen.

Hopelijk lukt het zo wel,

Met groet,

Herman