Reacties

RiViS schreef op 10.11.2013 om 22:47 uur

Je bedoelt waarschijnlijk de weergave in de preview monitor? Ja, het is mij ook opgevallen dat die niet best is, ik heb tot nu toe niet kunnen vinden hoe je dat kunt verbeteren. Wel heb ik gezien dat de scherpte bij volledig scherm een stuk beter is, misschien kun je daar voorlopig iets mee (sneltoets Alt + Enter).

Ondertussen ga ik nog wat verder zoeken en zal (als ik er niet uit kom) Magix inlichten.

groet,

Rijk

wmvroode schreef op 11.11.2013 om 16:34 uur

Beste Rijk, daar heb je helemaal gelijk in.  Ik ben ook door gaan zoeken en inderdaad in het  volledig scherm zijn de foto's wel beter.  Misschien dat er nog een oplossing voor wordt gevonden bij Magix.. Samen staan we sterker zullen we maar denken. Wordt vervolgd. Wilt u mij op de hoogte brangen als u een oplossing vind? Mijn hartelijke dank voor u reactie.

Met vriendelijke groet

Willie

RiViS schreef op 11.11.2013 om 17:46 uur

Hallo Willie,

De mail naar Magix is weg. Nu maar afwachten, meestal wordt zoiets hersteld in de volgende patch. Je moet maar af en toe eens kijken (via Hulp) of er een update is om te downloaden. Maar het kan best even duren hoor!

Als er nieuws is zal ik het op deze plek even melden.

groet,

Rijk

wmvroode schreef op 11.11.2013 om 19:47 uur

Bedankt, Rijk voor de reactie.

Fijn dat je het naar Magix hebt gestuurd. Nu maar hopen dat er op wordt gereageerd.

Bedankt, groetjes Willie

RiViS schreef op 15.11.2013 om 18:58 uur

Hallo Willie,

Magix heeft als volgt geantwoord: Het verschijnsel is bij hun bekend en het doet zich voor bij projecten die eerder gemaakt zijn in de versie 2013 en dan in 2014 worden ingeladen. Als het  bij nieuwe projecten ook optreedt dan moet je het programma even terugzetten naar de standaard waarden via Bestand / Instellingen / ....

Ik heb het even uitgeprobeerd en dat werkt inderdaad. Ik zou dus voorlopig maar even geen oude projecten in 2014 binnen halen, dus 2014 alleen gebruiken voor nieuwe projecten.

groet,

Rijk

wmvroode schreef op 17.11.2013 om 08:26 uur

Beste Rijk,

Bedankt voor de informatie betreffende dit probleem.

Ik ga het zeker proberen, dan is het probleem opgelost.

Bedankt, groetjes Willie