Reacties

Polders schreef op 07.12.2009 om 15:10 uur
Beste Eelco92, bij het starten van een project wordt een naam voor het project gegeven. Bij de filminstellingen wordt de frequentie voor een tussentijdse opslag van de gegevens ingesteld.
Bij Bestand - Project openen kan vervolgens de bestandnaam worden gekozen het prject worden geopend. (Of Bestand - Laatst geopende Projecten)
Veel succes

Het lijkt er inderdaad op dat het 'ja' een ander effect heeft. Zoek eens in de verkenner bij alle drives naar een bestand gemaakt in die periode, misschien is er toch nog een bestand.
Succes
donbus schreef op 30.12.2009 om 20:26 uur
Mij is exact hetzelfde overkomen (28-12-2009), waardoor ik mijn project als verloren kan beschouwen. Ik heb zonder resultaat alle bestanden van die datum nagetrokken. Het zou toch wel aardig zijn met het oog op de toekomst, dat dit raadsel wordt opgelost. 
Tonny v. D.
kurtluyten schreef op 13.04.2010 om 22:35 uur
Heeft iemand al een oplossing kunnen vinden voor dit probleem?
is mij net ook overkomen...vele uurtjes werk gewoon verdwenen!!
heb zin om het programma met dvd en al door het raam te zwieren, hoe kan zoiets nu gebeuren..ik moest het programma ook actualiseren omdat het anders geen dvd kon schrijven. Heeft ook die vraag gesteld om het huidige project op te slaan en hopsa...


Kurt L.
Polders schreef op 23.04.2010 om 11:31 uur
Beste allemaal, het lijkt mij nuttig om dit probleem eens 'aan te kaarten' bij de Helplijn van Magix en hen om de oplossing tevragen en dit dan te publiceren.
Blijkbaar komen de gebruikers er nog niet uit. 
Veel succes