waarom kan ik mijn "Magix video deluxe 16" niet meeropstarten?

slaat041 schreef op 09.12.2013 om 16:25 uur

Ik kan mijn video deluxe 16 niet meer opstarten. Ik heb geprobeerd het te verhelpen met, eerst te verwijderen en daarna opnieuw te installeren doch  zonder resultaat.

EElke keer wanneer ik het programma op wil starten krijg ik de melding: Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en er wordt een melding weergegeven als een oplossing beschikbaar is.

Tot nu toe heb ik geen enkele reactie gehoord, niet van Magix of wie dan ook. Ik voel me door geen reactie te krijgen aan mijn lot  overgelaten. Ik ben dan ook diep teleurgesteld.

Gegroet N. Slaats

Reacties

wderidder schreef op 15.12.2013 om 15:15 uur

U praat nu over een video programma is dit juist

mi-bo schreef op 15.12.2013 om 15:33 uur

Als Freaken op deze MAGIX site willen wij graag MAGIX gebruikers helpen die een probleem hebben.
maar laat de vraag steller dan wel precies omschrijven waar de schoen wringt,
U heeft een MAGIX product en het werkt niet, wanneer werkte het wel onder welk Windows besturing systeem en met welk Windows besturing systeem werkt U nu.
Een iets duidelijker omschrijving doet meestal wonderen

 

squatsj schreef op 03.01.2014 om 16:46 uur

Ik krijg precies dezelfde melding met Video de Luxe 2014 Plus (Windows 8.1).

Na veel geprobeerd te hebben ben ik erachter gekomen wat de oorzaak is, maar heb nog geen goede oplossing.

Ik had mijn bestanden op schijf H staan, maar die schijf is stuk aan het gaan (krijgt steeds meer slechte sectoren). Daarom heb ik in "bestand/Instellingen/Programma/Map alle verwijzingen naar H gewijzigd in F en daarna heb ik schijf H uit het systeem verwijderd.

Nu wil Video de luxe dus niet meer opstarten. Na eerst andere dingen geprobeerd te hebben ben ik erachter gekomen dat Video de Luxe wel opstart als ik schijf H weer in het systeem hang.

Ik heb in Videodeluxe.ini ook nog alle verwijzingen naar H veranderd in F maar zonder succes.

Als ik overigens bij Instellingen kies voor: Programma-instellingen terugzetten naar standaardwaarden, wordt alles weer teruggezet naar H.

Ergens zit dus nog steeds die verwijzing naar schijf H, maar ik kan het tot nu toe niet vinden.

Overigens een slechte zaak dat het programma niet meer opstart als er een schijf uit het systeem is gehaald.

Het zou fijn zijn als hier een patch voor komt.