waarom draait bij de film sjablonen Scaling Vectors niet in Magix 2015

vvpvermeulen schreef op 01.10.2014 om 09:16 uur

Alle film sjablonen doen het wel ,alleen scaling vectors doet het niet,ook niet na het steeds weer opnieuw instaleren van het progama.Magix 2015

Het voorbeeld werkt wel, maar als ik er filmmateriaal in zet geegt hij een wit beeld.

zijn er meer mensen met dit probleem.

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 01.10.2014 om 11:37 uur

Beste,

Ik begrijp de vraagstelling niet. Ik heb het uitgeprobeerd en bij mij werk het. zie foto's

Succes,

Rob

Aanvulling 13:35

Waar ik ook aan denkt is dat het aan de videokaart kan liggen! Welke videokaart heb jij? Een NVidia of een AMD Radeon?

vvpvermeulen schreef op 01.10.2014 om 21:14 uur

Mijn video kaart is een NVIDIA. conputer intel[r] Core I7 CPU 950. 3.07GHz. RAM geheugen 18.o GB

64 bit besturingssysteem

Voormalige gebruiker schreef op 01.10.2014 om 23:24 uur

Mijn video kaart is een NVIDIA. conputer intel[r] Core I7 CPU 950. 3.07GHz. RAM geheugen 18.o GB

64 bit besturingssysteem

Beste,

Mijn kaart is NVidia GeForce GTX 460 en zoals je ziet doet het bij wel. Heb je de laatste drivers geinstalleerd?Zo niet ga naar: http://www.nvidia.co.uk/Download/Scan.aspx?lang=en-uk

Ik zou nu geen antwoord hebben op jou probleem. Je zou dit met een ticket bij MAGIX kenbaar kunnen maken. Dit is een forum van gebruikers.

Succes,

Rob

vvpvermeulen schreef op 08.10.2014 om 09:41 uur

Beste Robvroe,

Ik weet dat het wel werkt met alleen plaatsen van foto materiaal,dus geen bewegende beelden.

Maar ik ga nog verder zoeken.

Bedankt in ieder geval voor het mee denken.

Groet.Piet

Voormalige gebruiker schreef op 08.10.2014 om 10:10 uur

Beste Robvroe,

Ik weet dat het wel werkt met alleen plaatsen van foto materiaal,dus geen bewegende beelden.

Maar ik ga nog verder zoeken.

Bedankt in ieder geval voor het mee denken.

Groet.Piet

Beste Piet,

Het voorbeeld dat je zie, is met bewegende beelden gemaakt. Heeft u al online actualisering gedaan. Er is nl. een update.

Gr.

Rob

Voormalige gebruiker schreef op 08.10.2014 om 10:47 uur

Beste,

De vraag nog eens goed gelezen en heb het nog eens uitgeprobeerd. Inderdaad, als ik een foto of filmfragment naar de derde en de volgende plaatshouder links (eerste kolom) sleept wordt mijn previewvenster ook wit. De andere plaatshouder (2e kolom en verder) vertoont dit niet.

Als ik, de afspeelmarker verplaatst in het previewvenster, dan is wordt de foto of filmfragment weergeven in het previewvenster. Klik ik weer op de scene in de plaatshouder dan wordt het previewvenster weer wit. Ik heb hier wel een verklaring voor. (zie aanvulling)

succes,

Rob 

aanvulling 15:00 uur

Na wat speurwerk, ben ik tot de conclusie gekomen, dat het filmsjabloon met een witvlak begint. In het sjabloon (plaatshouder) zelf zie je de afbeeldingen wel. 

5x gewijzigd i.v.m. correctie en aanvullingen