Waarom ben ik als administrator niet in staat om mijn activeringscode AVCHDV2C-39642-76670-66842-01710-21306 niet activeren omdat ik als gebruiker met beparkte rechten aangeduid wordt tgerwijl ik wel als administrator met wachtwoord vermeld sta op de PC

janans schreef op 11.11.2010 om 11:01 uur

Als bezitter van Video de luxe 17 sta ik als gebruiker van mijn PC als administrator met wachtwoord vermeld.

Ondanks dit wordt ik niet als administrator met onbeperkte rechten niet ekend em kan ik mijn schriftelijke code aangevraagde code (AVCHDV2C-39642-76670-66842-01710-21306) Ter activering gebruiken. Ik zou graag de code wel gebruiken maar hoe doe ikk dit.

Reacties

mi-bo schreef op 11.11.2010 om 11:14 uur

Beste,

Haal de serie nummer zo snel mogelijk van de site, een ander kan hiervan profiteren

deze vraagstelling kunt u het beste, naar Magix support sturen, zij kunnen u op de juiste manier verder helpen.

misschien als u het programma herinstalleerd, en dan de code invoer misschien werkt het dan wel, de serie nummer heeft u gekocht nemen wij aan om avchd te gaan bewerken,m met de classic versie,

succes.

lucky_me schreef op 11.11.2010 om 16:19 uur

Een mogelijke oorzaak zou kunnen zijn dat je fire-wall de communicatie tegenhoudt. Kontroleer dit eens, of als je niet echt weet hoe, schakel hem eens een korte tijd uit en probeer de registratie opnieuw. Nadien wel weer aanleggen.

HET IS INDERDAAD EEN HEEL SLECHT IDEE OM JE ACTIVERINGSCODE HIER TE PUBLICEREN. IK WIL NIEMAND OP IDEEEN BRENGEN MAAR DIT ZOU ZE VOOR JOU WEL EENS WAARDELOOS KUNNEN MAKEN.

Indien je vraag hiermee nog niet opgelost is, laat de vraag staan, maar haal de code eruit.

succes

corrytjuh schreef op 21.03.2011 om 23:26 uur

Zelf had ik ook probleem met invoeren van activerings code, ik heb m toen in Word (of ander tekstverwerkingsprogramma) gezet, toen geselecteerd en gekopieerd en daarna plakken in Magix toen "pakte" hij wel.