Reacties

Bol schreef op 16.10.2018 om 15:28 uur

Hallo @KP-Scholten,

Welkom op het forum.

Als de waardeboncode verzilverd is, dan ziet "tegoed 5 te kiezen" in de store staan.

1. Maak een keuze in de store en klik op "Kopen"
  2. klik op "Nu kopen" en vul u wachtwoord in en klik weer op "Nu kopen".
  3. Nu wordt u keuze gedownload

Succes,

Rob

PS. u hoeft de tegoedbonnen niet allemaal in een keer te verzilveren, dit kan ook op een later tijdstip .

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

KP-Scholten schreef op 16.10.2018 om 16:51 uur

Beste Rob, dank voor je reactie. Maar het lukt echt niet                                         Ook al staat er, dat ik 5 artikelen tegoed heb. Kom steeds - bij kopen - op bovenstaand item uit.

Bol schreef op 16.10.2018 om 17:21 uur

Hallo @KP-Scholten,

Ik ga er vanuit dat je de waardeboncode correct hebt ingevoerd. Vul is geen waardeboncode in, maar klik gelijk op verder. Volgens mij kom je dan in het gekozen artikel menu.

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 17.10.2018, 15:47, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

KP-Scholten schreef op 18.10.2018 om 11:56 uur

Beste Rob, ik heb de juiste code ingevuld. Uiteindelijk heb ik 1 artikel gekozen, en hierbij wordt het tegoed afgeweerd naar 4 vrij te kiezen artikelen. Maar.....als ik bijvoorbeeld Hitfilm Movie Essentials kies, wordt ik automatisch doorgelinkt naar een betaalsite (ongeacht of ik wel/niet de code invul). Krijg de indruk, dat ik geen vrije keus heb in het uitkiezen. Klopt dit?.

Met vr.gr. Scholten.

Bol schreef op 18.10.2018 om 12:53 uur

Hallo Scholten,

Als ik een Hitfilm product wil aankopen, dan kan ik deze ook niet aankopen door het inwisselen met mijn resterende tegoedbonnen. Ik vermoed, dat het totalenbedrag aan tegoedbonnen te laag is (4 x € 5,00) voor deze aankoop.

Maar als ik bv. Sports soundFX (geluidsfragmenten) wil aankopen, dan gaat dat wel met mijn resterende tegoedbonnen. Alleen bij deze aankoop zal er dan 2 tegoedbonnen worden gebruikt (in mindering).

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 18.10.2018, 12:56, in totaal 2 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-