Reacties

FransS schreef op 13.09.2011 om 22:08 uur

Hoi Lesse,

Als je de Installatie DVD in je DVD van computer stopt dan kun je aangeven dat je kan bladeren door je DVD als je dit doet dan kom je van zelf verschillende file's tegen waar geluid en beelden cq filmfragmenten in zitten.


 

Su6 Frans Sc

lessekvh schreef op 14.09.2011 om 16:50 uur

Nou, dat gaat dus niet bij mij. Maar stel dat ik dat aan de praat krijg, ik wil die bestanden op de HD van de pc.

Hoe dan? kopieren? of installeren? Ik vind dit onvriendelijk gemaakt door MAGIX, sorry,hoor. En ik heb al wat software ervaring.

magixagent schreef op 14.09.2011 om 17:04 uur

Beste , Als U zoveel Pc ervaring heeft weet u ook als de dvd in de driver zit dat u alle mappen apart kunt openen.

ga naar Addon, en kijk daar eens wat er instaat

en extra effecten kunt u ook wat vinden

succes.

lessekvh schreef op 14.09.2011 om 18:28 uur

Beste magixagent,

Dat had ik al gedaan ,maar ik zie het niet, sorry. Dus los voor mij het raadsel op, en zeg me in welke map?                 Verstopt in een.CAB bestand?

Extra Effecten, waarom moet je daar naar zoeken, vreemde gedachte. geef je €100 uit,bah.

RiViS schreef op 14.09.2011 om 19:03 uur

Als je destijds gekozen hebt voor volledige installatie, dan staat er al van alles op je harde schijf. VdL zet dat default op de C:schijf onder Program data/ Magix/ VdL, en ga daar maar eens rondneuzen in b.v. Geluidenarchief en Slideshow music.

Verder zou ik toch maar Magixagent's raad opvolgen en onder Effecten gaan kijken, met name Audio effecten (daar staat ook een Synthesizer die best de moeite waard is, maar die had je met je software ervaring natuurlijk al lang zelf gevonden) en Design-elementen.

Het is een kwestie van even zoeken en hier en daar rondklikken.

groet,

Rijk,

PS: met mopperen bereik je hier niet zo veel, eerder het tegenovergestelde van wat je wilt....