Ik heb een computer ID nodig om mijn MPEG2-codec software gratis op te kunnen halen, maar als ik mijn computer naam ingeef is het niet goed. Wat moet ik er dan ingeven
Als oud coputer technicus is in mijn beleving het "Computer ID" het serienummer van de computer. MAGIX denkt daar hééél anders over! Voor MAGIX is dit een geheimzinnig, enorm groot getal dat heel diep in MAGIX is verstopt. Aan de handleiding of aan "Hulp" heb je niets; daarin staat het verwarrend en onduidelijk beschreven.
Ik heb geprobeerd bij mij zelf het computer ID weer terug te vinden zodat ik je zou kunnen helpen maar het lukt me niet meer....
Bel de helpdesk van MAGIX en leg daar het probleem voor. Zet vooraf de computer aan en start MAGIX op omdat de helpdesk je stap voor stap door het proces heen helpt. Sukses!
Hans
Voormalige gebruiker
schreef op 30.12.2009 om 11:27 uur
Hallo Wilnainpens,
Jouw vraag kwam me bekend voor. En inderdaad begin december hebben
Mi-bo al een bruikbaar antwoord gegeven:
Beste, na installatie wordt gevraagd om u te activeren, met nummer wat achter op de envelop staat, of wat u via een mail van Magix heeft ontvangen, dit geschied on-line.( hierbij geeft u uw email adres op, en naam enz ), en dan wordt de iD van uw PC door Magix gezien, succes
Mijn vraag is aan jou: heb je VDL al geregistreerd bij Magix? Wel doen, hoor.
Ik hoop nog van je te horen of het allemaal gelukt is.
Groeten.
Toevoeging: de verschillende manieren om de codecs te activeren worden in de gedrukte gebruiksaanwijzing omschreven op blz. 220 Extra functies activeren!
(Video de Luxe 16)
hey, dit is een oud topic en nu heb ik reeds hetzelfde probleem, mijn magix webdesigner 7 is ondertussen op meerder apparaten gerigistreerd zonder enige problemen, nu ondertussen waar de eerder gebruikte apparten niet meer toegankelijk zijn, krijg ik dus na instalatie (en het bevestigen ingeven van de gevraagde key en login ) een melding dat ik het maximaal aantal aparaten bereikt heb ,...
ik heb ondertussen al proberen te zoeken wat mij bij "genereer key" brengt waar er om mijn computer id gevraagd word, over deze info is er bij magix support niet 1 topic te vinden hierover. Dan maar verder zoeken bij derde waar je idd een uitgebreid aanbod hebt hoe deze computer iD terug te vinden. wat dan ook wel lukt maar het prograame weigerd te aanvaarden
kan iemand hier een juist antwoord op geven welke waarden van het lange aparaat ID ik precies nodig heb ? het zouden de 4cijfers na "dev" zijn