Reacties

mi-bo schreef op 24.11.2022 om 15:29 uur

@martin-vanleeuwen

Ga eens naar bestand,instellingen, Programma instellingen herstellen.

Misschien gaat het dan wel goed

Gr

Michael/Moderator

martin-vanleeuwen schreef op 24.11.2022 om 16:07 uur

Nee al geprobeerd dat helpt niks helaas, heb echt het .ini of .xml bestand nodig. Ik weet dat het bestaat maar waarrrrr ;-)

Bol schreef op 24.11.2022 om 16:44 uur

@martin-vanleeuwen

Hallo Martin,

Zojuist, toen ik MMM versie 31.0.2.15 opstarten kon ik deze upgraden naar de versie 31.0.2.21. Hebt u uw MMM versie al geüpdatet?

Met vriendelijke groet.

Rob (forumlid / Moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 24.11.2022 om 16:49 uur

@martin-vanleeuwen

Hallo Martin,

Hebt u al eens de via de programma-instellingen de Store opgeruimd en de Soundpools opnieuw ingelezen?

Hier kunt u Musicmaker.ini bestand vinden.

Met vriendelijke groet.

Rob (forumlid / Moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 24.11.2022, 16:54, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

martin-vanleeuwen schreef op 24.11.2022 om 17:00 uur

Ja ik heb de laatste update... en helaas is dat niet het bestand waarin alle verwijzingen naar de soundpools staan... ik weet dat zoiets bestaat, ik heb ooit in n eerdere versie daar wel s in zitten grutten bij een soortgelijk probleem.. nee opnieuw inlezen werkt helaas ook niet gek genoeg

martin-vanleeuwen schreef op 24.11.2022 om 17:00 uur

het is nogal zoeken

martin-vanleeuwen schreef op 24.11.2022 om 17:16 uur

ik heb inmiddels bijna elk bestand gehad.. volgens mij wordt t anders ingelezen in de laatste versies..het zij zo bedankt voor de hulp

Bol schreef op 24.11.2022 om 17:19 uur

@martin-vanleeuwen

Hallo Martin,

Misschien trap ik nu een open deur in, maar hebt u al eens uit- en weer ingelogd?

Met vriendelijke groet.

Rob (forumlid / Moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

martin-vanleeuwen schreef op 24.11.2022 om 17:29 uur

net gedaan, helaas ook zonder resultaat... ben blijkbaar de enige met dit probleempje....maar goed het is niet een halszaak, bedankt voor alle hulp

mi-bo schreef op 24.11.2022 om 17:42 uur

@martin-vanleeuwen

Daar U bekend ben bij MAGIX Support, zou ik een nieuwe Ticket aanmaken, en bij hun Uw probleem deponeren.

Gr

Michael

Bol schreef op 24.11.2022 om 18:09 uur

@martin-vanleeuwen

Hallo Martin,

Bedankt👍 voor u terugkoppeling.

Wat u zou kunnen overwegen is om MMM in zijn geheel te deinstalleren en opnieuw te installeren, omdat het opnieuw inlezen ook niet meer werkt. Ik krijg het vermoeden dat bij u oude MMM installaties voor problemen zorgen. Zelf heb ik nog niet zolang geleden alle oude mappen van MMM versies handmatig verwijderd. Ik heb nu nog alleen de laatste MMM versie 28.03.53 (32bits) en MMM versie 31.0.2.21 (64bits) op mijn computer staan.

Met vriendelijke groet.

Rob (forumlid / Moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-