Hoi allen,
ik heb een vraag,
Ik heb gisteren een nieuwe laptop gekocht en wilde daar video deluxe 2014 op installeren. Ik gebruikte het programma al op mijn oude laptop, maar had dan nog weleens problemen. Zeker in het begin want toen wilde het helemaal niet goed werken. Na aanschaf van een ssd schijf en een compleet nieuwe versie van Windows lukte het. Probleem was wel dat ook deze Magix software een paar keer opnieuw geinstalleerd moest worden en dus ook online activeren om de software uiteindelijk te laten werken. Dit moet, want anders kun je de software alleen nog maar afsluiten, start niet verder op.
Nu heb ik dus een nieuwe laptop gekocht en wil ik graag weer met deze video deluxe 2014 verder kunnen werken. Installeren ging prima, maar met opstarten moet ik dus eerst online activeren. Ik krijg nu de melding dat het aantal activeringen overschreden is en ik maar contact op moet nemen. Ik heb dit nu gedaan maar vind het ergens een beetje belachelijk. Ik heb de software origineel bij de Mediamarkt gekocht en zou er nu dus niks meer aan hebben? Weet iemand hoe ik toch weer mijn software online kan activeren? Ik zou hier erg mee geholpen zijn, alvast dank je wel.