Vraag op nieuw gesteld i.v.m. video pro X 6

avranken16 schreef op 28.02.2014 om 19:34 uur

Ik zal mijn vraag nog eens stellen: ik wil de upgrade aanbieding van video pro X 6 bestellen die is alleen te verkrijgen met email dus niet op CD, ik ontvang dan een code via de mail op pc A, want ik wil op pc B geen mail aanmaken pc B  hij is wel verbonden met internet, maar  ik  gebruik hem alleen voor de montage en te update.

Het moet toch mogelijk zijn die code wat ik ontvangen heb op pc A daarna in te voeren naar pc B en dan gewoon met de code de pro X 6 te downlaoden enz.

Graag vlug antwoord want de upgrade aanbieding verloopt op 5 maart a.s.

Alvast bedankt

Vriendelijke groeten Ton Vranken

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 28.02.2014 om 20:17 uur

Beste,

Eerst een opmerking. U moet u vraag 1x stellen, zo voorkom je verwarring,

Nu het antwoord. Wanneer u Video pro X6 heeft aangekocht via het internet dan krijg je een serienummer. Deze installeer u eerst op PC a en registreert u met het serienummer dat u via de mail heeft gekregen bij Magix. Nu installeert u het programma op PC b. U vult nu handmatig het serienummer in dat u via de mail gekregen heeft. Wanneer u nu activeer zal Magix melden dat het al is geregistreerd is. Nu kunt u het op beide computer gebruiken.u schrijft dat PC b verbonden is met het internet. Nu kunt u ook de programma's en eventuele updates op beide computers downloaden.

Succes,

Rob

mi-bo schreef op 01.03.2014 om 14:56 uur

Beste  Avranken, 

een bericht uit betrouwbare bronnen,

Installatie zonder internet-verbinding is tegenwoordig niet meer mogelijk (ook met Video Deluxe 2014 al niet meer). Overigens geldt dat het een één-plaats licentie is...

is het zo dat er GEEN DVD-versie bestaat van de Pro X6 Nederlands.... dus dat verhaal wat daar staat gaat dan ook niet lukken.

Enige wat ik mij bedenken kan is dat alleen heel even tijdens de installatie en activatie internet wordt aangesloten en daarna weer verbroken... Wanneer eenmaal geactiveerd is (ook meteen de codecs activeren dan), is daarna de verbinding niet meer nodig.

Groet,

avranken16 schreef op 01.03.2014 om 16:23 uur

Beste  mi-bo,

Bedankt voor de reactie.

Ik weet ook wel dat ik niet verplicht ben een download versie te kopen maar ik dacht dan heb je toch 200 euro bespaart. Alleen is het altijd weer een hele toestand( ellende) om gewoon in contact te komen met Magix, het beste zou zijn even met de telefoon maar dat lukt niet je hebt wel een nummer 035 8080227 waar je die robot stem hoort waar je niet aan kunt vragen wat je nodig hebt.( bv welke taal en is deze versie op DVD )

Maar mi-bo ik zie bij de versie van 399 euro nergens staan dat het op een DVD te verkrijgen is en ook niet welke taal, en de taal is belangrijk voor mij, Ben al dagen bezig om achter dingen te komen van wat en hoe en het is nog niet 100 procent duidelijk.

Dus ik denk dat ik me houd aan de VDL premium 2014.  En misschien als we wat verder zijn en duidelijk is welke taal enz. over ga naar de aanschaf van de pro X6.

Een ding wil ik nog even zeggen: als er service per telefoon mogelijk was dat Magix nog meer klanten kreeg want veel mensen gooie het bijltje er bij neer als je ziet hoe moeilijk het is op een normale manier contact te krijgen met Magix over gewoon een kleine vraag. Maar ik denk dat Magix wegens rijkdom niet veel om zijn vaste klanten geeft behalve dan de verkoop aanbiedingen.

Vriendelijke groeten Ton Vranken