vraag ivm met photo & videoshow sound archive

kimmytju schreef op 23.09.2010 om 19:31 uur

wij hebben dit programma er gratis bijgekregen toen we easy video hd bestelde tijdens een speciale actie.

Nu als ik deze cd-rom in mijn laptop steek start hij niet automatisch, dan ga ik naar deze computer en kan ik op de cd-rom klikken en dan zie ik alle mappen die zich op de cd-rom bevinden, ik kan deze allemaal openen en dan ook beluisteren wat er op staat.

Om dan het programma te installeren staat er een pictogrammetje start.exe, als ik hier op klik kom ik dan op de cd-rom terecht, maar er staat enkel browse archive op en als ik hier op klik dan gebeurt er niets en dan nog install bonus software. Maar dus nergens om de echte software te installeren.

Weet iemand hoe ik dit zou moeten doen?

Reacties

mi-bo schreef op 24.09.2010 om 13:11 uur

Beste,

op deze dvd staan MOV files, als u quick-time ( gratis) op uw Pc via internet download zal u zien dat het wel werkt,

succes.

kimmytju schreef op 24.09.2010 om 14:29 uur

Hallo,

Bedankt voor je snelle antwoord.

Ik heb quicktime op mijn laptop geïnstalleerd, maar nog altijd lukt het niet.

de cd-rom start nog altijd niet vanzelf op en als ik via deze computer en op start.exe duw,

heb ik nog altijd geen mogelijkheid om het programma te installeren, enkel de bonus.

rosita1954 schreef op 09.11.2010 om 22:59 uur

Beste,

Ik heb precies hetzelfde probleem. Er is zelfs geen registratienummer te vinden, op doos noch op cd. In de doos zit, zoals aangegeven, alleen een cd, dus geen handleiding. Ook al zou ik het programma kunnen installeren dan mis ik toch het registratienummer. Ik kan dus ook het product niet registreren daardoor. Rara... Het enige wat ik kan doen is bellen naar het 0900 nummer van de klantendienst.