Voortdurende crash VDL 2013 Premium

lovelybird schreef op 13.01.2013 om 21:04 uur

Hallo,

VDL 2013 premium loopt steeds weer vast. Dit gebeurt zowel tijdens het monteren als tijdens het opslaan van een bewerkte film. Ik word er wat wanhopig van, want ik ben een bruiloft aan het monteren en wil dit uiteraard goed afleveren. Ik heb eerder vaak met VDL gemonteerd en nog nooit zoveel problemen ondervonden als nu. Ik heb backups (via bestand) opgehaald, ik heb backups van een andere schijf ingeladen, maar helaas, niets mocht baten. Ik krijg steeds weer foutmeldingen, of het programma sluit vanzelf af. Ik heb een I7-processor, windows 8, 16 GB geheugen, 2 x 1 TB harde schijf en gebruik dus VDL 2013 premium (kleine week geleden gekocht). Ik heb de update geïnstalleerd. Heb ook al het programma er helemaal afgehaald en opnieuw geïnstalleerd. Ik hoop dat iemand mij helpen kan, ben nu behoorlijk teleurgesteld over het nieuwe VDL-programma.

mvg, Bart

Reacties

mi-bo schreef op 14.01.2013 om 11:02 uur

Vermoedelijk heeft U een programma verwijderd, en het dll gebeuren, is ook verwijderd, vandaar dat MAGIX niet meer werkt
her installeer het product en uiteraard ook via hulp online actualiseren, de upload binnen halen
succes met het mooie MAGIX product.

Voormalige gebruiker schreef op 14.01.2013 om 12:01 uur

Beste,

Waarschijnelijk is het Videodeluxe.ini bestand beschadigd.

Voordat je wat MI-B0 aanraad uitvoerd zou je dit kunnen proberen.

Ga naar: "Bestand / instellingen /  programma-stelling terugzetten op standaardwaarden.

Succes,

Rob

lovelybird schreef op 15.01.2013 om 10:38 uur

Hallo,

Beide bedankt voor jullie adviezen. Ik heb in eerste instantie gedaan wat Rob aangaf. Helaas, daarna toch weer dezelfde problemen. Daarna heb ik gedaan wat mi-bo adviseerde, maar ook dat mocht niet baten. Vervolgens Windows terug gezet naar een eerder herstelpunt. Magix wederom opnieuw geïnstalleerd. Maar, wederom loopt het programma vast, ditmaal zonder foutmelding. In beeld zie ik linksonder bij CPU dat het bij het 'balletje' rechtsboven blijft hangen. Kortom, het programma doet niks meer.

Hoop dat iemand nog een tip heeft? Ik had hiervoor een andere versie van Magix geïnstalleerd en nu dus vlot overgestapt op de Premium. Kan het zijn dat niet alle bestanden van die versie verwijderd zijn oid? 

dant3300 schreef op 20.02.2013 om 13:37 uur

Hallo lovelybird, is jouw probleem al opgelost. Ik kamp met hetzelfde probleem voor een filmpje dat zaterdagavond getoond moet worden.