Net de 2016 plus versie gebruikt om te monteren. Heb een voice over van 20 seconden ingesproken, er wordt echter maar 6 seconden weergegeven. Wat is er fout en hoe los ik dit op?
De voice over staat onder een videofragment. In de versie 2016 lukt me niet om meer dan 6 seconder voice over er onder te zetten.
Ik heb mijn montage terug bewerkt in versie 2015 plus en daar doet de voiceover wel wat hij moet doen nl. de hele voiceover onder zetten. dus wat is er mis met de 2016 versie?
Voormalige gebruiker
schreef op 17.10.2015 om 23:36 uur
Hallo Tiny,
Ik heb net een voice over gemaakt van 20 sec. Dit is zonder problemen verlopen.
Nu mijn vraag, hoe maak jij een voice over?
Ik doe het zo:
1. ik sluit de microfoon aan
2. ik druk dan op de rode knop onderin het previewvenster
3. ik klik dan op Audio
4. ik zet een Vinkje bij Niveauregeling weergeven
5. ik druk op de Rode opname knop
5. ik stop, door op het vierkantje te drukken.
6. Dan vraag het programma of u de opname wilt gebruiken
7. ik klik dan op gebruiken en het wordt op de tijdlijn gezet, vanaf de afspeelmarker waar deze opdat moment staat.
Voormalige gebruiker
schreef op 18.10.2015 om 14:35 uur
Hallo Tiny,
Ga naar: C:/ gebruikers / naam gebruker / documenten / MAGIX-projecten / Video deluxe2016 plus/ My Record / naam opgenomen bestand.wav.
1. Klik op met de rechtermuisknop op de titelbalk en klik op meer meer en kies afspeelduur.
2. De afspeelduur kan je ook terugvinden, als je met de muis op het opgenomen voice over op de tijdlijn gaat staan en op de rechtermuisknop klikt.en kies voor Objecteigenschappen. zie afbeelding
Wat jij voorstelde heb ik allemaal nagekeken. Maar het geluid van de voice over wordt maar 6 seconden weergegeven. Dit is een constatering, maar lost het probleem niet op. Ik heb mijn film geopend in de 2015 versie en daar mijn voice over ingesproken. dit is wel goed. Open ik nu deze film in de 2016 versie, dan is de voice over wel goed. Dus weer naar de 2016 versie en een oude copiegebruikt om de voice over nog een keer te proberen. Maar helaas, er wordt weer maar 6 seconden weergegeven. Ik conclureerd hieruit, dat ik mijn film kan maken in de 2016 versie en de voice over moet inspreken in de 2015 versie. Wel een gedoe.
Voormalige gebruiker
schreef op 19.10.2015 om 13:18 uur
Hallo Tiny,
Heb je VDL 2016 al geactualiseerd? Zo niet, ga naar Hulp / online actualiseren.
Wat je zou kunnen proberen is:
1. start VDL 2016 op
2. Zet niets op de de tijdlijn
3. spreek een voice over in
4. lukt het nu wel, is het nu wel langer dan 6 sec.
na de vele goede suggesties van Rob even mee gekeken,
wat ik heb gemerkt als er boven de tijdlijn waar de seconden staan ( slotje links) er een blauwe streep staat die een stukje activeer, dan wordt de voice over niet langer weer gegeven.
misschien is dit in vdl 2016 en niet in vdl 2015 aan de hand
Ik heb nu een voiceover ingesproken langer dan 6 seconden ( 14 seconden) en dat wordt nu ook onder de beelden gezet .Ik heb dit nog een keer bij de oorspronkelijke film gedaan en waarempel ook hier meer dan 6 seconden.Daar heb ik nu een heel weekend mee zitten ploeteren en nu is het wel goed. Ik heb wel 2x een vastloper gehad en heb een harde return moeten geven,(computer met knop uitzetten) omdat ik niet uit het programma kwam.Waarschijnlijk ergens een dipje in het programma!!!!! Maar eind goed, al goed.Dank je wel voor het meedenken.