Videodeluxe 2013 plus kan NVDIA grafische kaart niet meer vinden - CUDA

benmendes schreef op 24.04.2013 om 11:42 uur

Sinds vorige week kan Videodeluxe mijn NVIDIA grafische kaart type Geforce GT-525M met CUDA niet meer zien! Windows 7 ziet m wel overigens, maar bij exporteren naar mp4 zegt VDL dat er geen Nvidia kaart wordt gevonden op mijn laptop . Waar kan ik dit aanpassen? Bij NVIDIA settings staat VDL overigens wel op de lijst van programma's die het gebruiken ....

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 24.04.2013 om 12:54 uur

Beste,

Misschien zijn er instellingen gewijzigd, zonder dat je het weet.

Je zou eens kunnen proberen om de instellingen op de standaardinstelling terug te zetten.

Ga naar:  bestand / instellingen / programma instellingen terug zetten op standaardwaarde

Succes,

Rob

benmendes schreef op 25.04.2013 om 12:43 uur

Dat was het eerste wat ik heb gedaan, ik ga nu windows helemaal opnieuw installeren, en alles vers installeren. Ben benieuwd ....

Voormalige gebruiker schreef op 25.04.2013 om 12:57 uur

Dat was het eerste wat ik heb gedaan, ik ga nu windows helemaal opnieuw installeren, en alles vers installeren. Ben benieuwd ....

Succes

FransS schreef op 26.04.2013 om 00:31 uur

Niet opnieuw installeren maar repareren, en anders nvidia opnieuw installeren.

Suc 6 Frans S

Voormalige gebruiker schreef op 27.04.2013 om 14:37 uur

Beste,

Wanneer ik veel foutmeldingen krijg van Windows en/of een geinstalleerde programma dan maak ik een image-file van mijn opstartschijf C:\  en installeer dan alles opnieuw.

Ik zorg dan wel, dat ik alle drivers van mijn moederbord, printers, videokaart enz. bij de hand heb bij het opnieuw installeren van Windows en programma's. 

Ik ben er vanuit gegaan dat je, wat FranS aanbeveelt heeft uitgevoerd.

Soms is het zoeken naar de bekende speld in de hooiberg.

Het installeren van Windows en met al zijn updates kost mij ca. 5 uur.

Daarna zet ik de andere programma's er gefaseerd er weer op. Bij elkaar ben ik dan ca. 1 week bezig. Na deze week heb ik wel een opgeschoonde computer.

ADVIES: Doe dit alleen als je bekend bent met het installeren van software.

Ik wens je veel succes,

Rob