videodeluxe 17

jan-vanderhoogt schreef op 11.08.2012 om 15:53 uur

Windows XP sp3  PC met AMD processor 3500+

Wanneer ik een mov.file kies wordt gevraagd of de gegevens aangepast moeten worden. Bij de keuze wel of niet aanpassen verdwijnt het programma van het scherm en moet opnieuw opgestart worden. Dit was eerder niet het geval. Na moeilijkheden met de computer en het verlies van de gegevens heb ik het programma opnieuw kunnen downloaden echter met bovengenoemd resultaat. Een herstelprocedure heeft niet gewerkt.

Wat kan ik nog meer proberen?

Reacties

bobbiaan schreef op 11.08.2012 om 16:57 uur

Beste ....,

Hebben we het hier over een door u gekochte versie? Dan gewoon met de programma schijf programma herinstalleren.

Mvg

Bobbiaan

jan-vanderhoogt schreef op 11.08.2012 om 19:55 uur

antwoord aan Bobbiaan:

beste Bobbiaan. Ik heb eertijds de downloadversie gekocht. Een programmaschijf heb ik dus niet.

mhg Jv/d/H

bobbiaan schreef op 11.08.2012 om 22:03 uur

Jan,

Je heb dan toen een code ontvangen om het programma vrij te maken voor volledig gebruik. Je hebt een PC crash gehad en dus alles opnieuw moete installeren, dan zal je met die toen ontvangen code nu ook het programma moeten vrij maken.

Bobbiaan

lucky_me schreef op 12.08.2012 om 07:08 uur

mocht je registratie in orde zijn en het probleem is niet opgelost kan je eens kontroleren of de instellingen van je programma (film) overeenkomen met de instellingen van de film die je wenst te importeren. wanneer je die vooraf juist zet hoeft vdl niets meer te corrigeren tijdens het importeren en is je probleem dus van de baan.

instellingsvenster vind je in menu onder bestand/instellingen

mvg

Luc

Voormalige gebruiker schreef op 12.08.2012 om 16:32 uur

Hallo Jan,

Wanneer het probleem blijft bestaan, nadat je wat Lucky me heeft aanbevolen heeft uitgevoerd, kan ik je het volgende adviseren:

1. Deinstalleer het programma. Dat geldt ook als u een testversie gebruikt.

2. Download het schoonmaakprogramma van:  http://download.magix.net/mxclean.exe.exe

3. Bevestig de keuzes met "ja". Tot slot verschijnt dan de mededeling dat het programma klaar is.

4. Installeer het programma opnieuw. Koppel de PC van te voren los van het internet en schakel tijdelijk alle veiligheidsprogramma's uit, zodat deze de installatie niet verstoor.

5. Vergeet niet Online te actualiseren en alle veiligheidsprogramma's weer in te schakelen voor u het internet opent.

Veel succes

Robvroe1

jan-vanderhoogt schreef op 13.08.2012 om 17:51 uur

Geachte medewerkers,

Ik heb alle suggesties uitgevoerd helaas zonder resultaat. Zelfs als ik de bestandsindelingen aanpast aan het te importeren bestand is het programma in een flits verdwenen zonder enige mededeling. Mpeg en AVIfiles kan ik wel verwerken maar de films gemaakt met de panasonic fz38 worden niet door het programma geaccepteerd.

In ieder geval bedank ik alle mensen die de moeite genomen hebben om mij op het "rechte"spoor te krijgen.

J.v.d.H

Voormalige gebruiker schreef op 13.08.2012 om 22:53 uur

Hallo Jan,

Ik zie dat je flimbestanden de extentie MOV heeft. Ik heb ooit een film bewerkt van een collega die ook de MOV extentie had. Importeren ging niet.  Ik heb het programma qtime geinstalleerd, die door MAGIX meegeleverd wordt op de cd. Daarna was het wel mogelijk.  Ik zie dat na de crash van de computer het niet meer mogelijk is. Ik vraag me nu af of voor de crash, Quictime van Apple op je computer had staan. Je kunt het proberen, niet geschoten is altijd mis.

Succes

Robvroe1 

jan-vanderhoogt schreef op 20.08.2012 om 15:24 uur

Dag Rob,

Weliswaar een late reactie op je antwoord.

Qtime staat op de computer en speelt de files zonder haperingen af. De link naar magix zie ik niet zo.

Met Pinnacle studio 14 kan ik de files binnenhalen en monteren. Dat is wel eens anders geweest. Pinnacle werkt makkelijker maar heeft minder opties.

Ik kan dus gewoon mijn gang gaan en daarom stuur ik alle helpers maar met vakantie.

Allemaal hartelijk bedankt.