Videoclips maken, video moet in de maat van muziek lopen

Marc-Visscher schreef op 15.07.2024 om 15:37 uur

Ik wil videoclips maken. Ik heb al muziek gemaakt en ik heb videobeelden die ik voor een videoclip wil gebruiken. Wat ik zoek is een AI functie die er voor zorgt dat de beelden mooi in de maat van de muziek getoond worden. Kan dit met Magix software? Welke Software kan ik het beste gaan gebruiken. Heb wel MAGIX Video deluxe 2023 Premium maar denk niet dat het daarmee kan. Ik wil vaker videoclips maken met eigen beelden en muziek dus handmatig doen is geen optie, duurt veel te lang! Dus.... welke software moet ik hebben, wil best kopen maar moet wel weten of ik het goede programma heb! Graag even een reactie! alvast hartelijk dank!
 

Groetjes van Marc

Reacties

Bol schreef op 15.07.2024 om 16:09 uur

@Marc-Visscher

Hallo Marc,

Misschien kan de Maatherkenningsassistent... iets voor u betekenen Zelf heb ik deze nog nooit gebruikt, dus ik kan u daarover weinig vertellen.

Klik met de rechtermuisknop op het audiospoor en kies Maatherkenningsassistent.

Voorbeeld komt uit VDL 2025 premium, maar is ook aanwezig in VDL 2023 premium

Ga naar Hulp en download de handleiding of druk op "F1" en geef de zoekopdracht Maatherkenning

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

 

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-