Videobeeld in moniteor schokt in VDL 2014 Was na installatie niet (is na de update van VDL) Audio is wel goed.

henneman schreef op 10.10.2013 om 12:48 uur

De cursor loopt niet bij het afspelen en als ik stop springt de cursor naar dat punt toe. Aan instellingen is niets veranderd Dit is van de ene op de andere dag gebeurt. Audio speelt wel goed af.Het videobeeld in de monitor is schokkerig, alsof het dia's zijn.Het is gebeurt na de update van VDL 2014.

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 10.10.2013 om 13:12 uur

Beste,

Probeer eens het programma op de beginwaarde terug te zetten. Het kan zijn, dat het video.ini bestand beschadigd is. Ga naar: bestand / instellingen / programma-instelling terugzetten naar standaardwaarde.

Als je VDL2014 plus/premium heeft kan je ook proxy inschakelen. e.a. kan je nalezen in de handleiding. Ga naar hulp / handboek.pdf

Succes,

Rob

Voormalige gebruiker schreef op 11.10.2013 om 19:47 uur

Beste,

Heeft u al een herstelprocedure gedaan? Als het antwoord nee is, leg de VDL DVD in de lade. Klik op installeren, nu krijg je 3 keuze. Een ervan is HERSTELLEN.

Succes,

Rob

henneman schreef op 12.10.2013 om 14:14 uur

Beste Rob,

Als ik ga herstellen ben ik dan de film in de tijdlijn waar ik mee bezig ben ( 50 min. ) dan niet kwijt ?

Voormalige gebruiker schreef op 12.10.2013 om 14:35 uur

Beste Rob,

Als ik ga herstellen ben ik dan de film in de tijdlijn waar ik mee bezig ben ( 50 min. ) dan niet kwijt ?

Hallo,

U bent raakt uw project niet kwijt.. Wel is het zo, dat wanneer u een herstel uitvoert, ook directory's op de standaardwaarde terug worden gezet.

U moet even kijken waar u het project met "uw_naam.mvp" heeft opgeslagen. Het MVP bestand slaat alleen verwijzing en configuratie op. GEEN FILMBESTANDEN. Het uw_naam.mvp bestand wordt tijdens het herstel NOOIT verwijderd.

Succes,

Rob

henneman schreef op 13.10.2013 om 11:50 uur

Beste Rob,

Ook na de schijf van Magix en Installeren en daarna Herstel varandert er niets.

Misschien Herstelpunten verwijderen in Windows 8, zou dat iets zijn ?

Voormalige gebruiker schreef op 13.10.2013 om 13:51 uur

Beste Rob,

Ook na de schijf van Magix en Installeren en daarna Herstel varandert er niets.

Misschien Herstelpunten verwijderen in Windows 8, zou dat iets zijn ?

Beste,

Ik werk met Windows 7 home

Zelf heb ik geen vertrouwen in de herstelpunten die windows maakt. Daarom maak ik een keer in de week een IMAGE-file van mijn harde schijf waar het besturingsprogramma op staat. Zodat ik een image terug kan zetten toen alles het nog goed deed. Ik doe dit met Acronis True Home 2011.

Je zou natuurlijk naar de een herstelpunt kunnen gaan van windows, voor je deze problemen heeft gekregen, en terug zetten (MAAK DAN WEL EERST EEN HERSTELPUNT) of je zou het programma eens kunnen deinstalleren en daarna weer opnieuw installeren. 

succes,

Rob

henneman schreef op 15.10.2013 om 10:16 uur

Beste Rob,

Ik had ook VDL 2013 op de pc staan, dit opgestart bestanden geladen en dit werkte goed. Toen 2013 afgesloten en 2014 gestart en wat denk je alles werkt weer. Rara. Ik had verder nog niets ondernomen, maar kan nu weer verder met m'n film. Evengoed bedankt voor je hulp.