Video van Canon EOS 500D

hdaams schreef op 14.03.2010 om 11:25 uur
Ik heb met mijn fotocamera Canon EOS 500D een paar filmpjes gemaakt en wil deze in Magix Video de Luxe 15 invoeren. Het bijbehorende geluid is geen probleem maar beeld blijft wit. De camera maakt de filmpjes met de extensie MOV
Wat moet ik doen om die filmpjes in Magix te kunnen gebruiken?

m.vr. gr.
H. Daams

Reacties

FransS schreef op 14.03.2010 om 15:30 uur
Probeer  eens met "naamwijzigen " er een AVI van te maken en probeer dan nog eens in te voeren via de tijdlijn met drage & drop .(slepen naar de tijdlijn )

Suc6 Frans S.
Voormalige gebruiker schreef op 16.03.2010 om 09:54 uur
Hallo,
Waarschijnlijk zul je een programmaatje op je computer moeten installeren dat Canon bij de camera levert. Verder verwacht ik dat je Quicktime moeten hebben of anders installeren. 
FransS schreef op 16.03.2010 om 16:48 uur
De AVS4YOU zijn trail versie's en niet gratis er komt een menu in als je je film er mee converteerd.

Grt.Frans S.
Voormalige gebruiker schreef op 31.03.2010 om 19:24 uur
 Hallo H,
Heb je de bijgeleverde software geïnstalleerd en beschik je inmiddels over Quicktime? Wat zegt de gebruiksaanwijzing van de camera over het overzetten van videobestanden van camera naar computer?
Op basis van die gegevens kunnen we verder zoeken.
Voormalige gebruiker schreef op 05.04.2010 om 08:40 uur
Hallo H, Even resumeren: *zoals in de handleiding staat, kunnen .mov-bestanden in VDL worden bewerkt. *de bestanden met USB overzetten van camera naar computer en van daaruit   inladen in VDL en bewerken * mov is van Apple. Vandaar dat afspelen o.a.gaat met Quicktime. Vul zoekvenster in met mov en je krijgt ongeveer 27 vragen/antwoorden. Succes.