Video start steeds vooraan waardoor ik niet meer kan bewerken

Nunzio-Napolitano schreef op 14.02.2025 om 10:52 uur

Dit had ik al eens eerder maar na computer opnieuw opstarten opgelost. Nu blijft het en kom geen steek verder. Wat me ook opvalt is dat het uitpunt helemaal links blijft staan en deze ook niet verplaatst krijg. Probleem speelt zich alleen in een video af, als ik andere open, werkt het wel. Maar ik krijg dat uitpunt niet verplaatst wat ik raar vind en normaal wel lukt.

Wie kan me snel helpen en weet mss een oplossing?

Reacties

Bol schreef op 14.02.2025 om 14:13 uur

@Nunzio-Napolitano

Hallo Nunzio,

Welkom op het forum voor en door Magixgebruikers.

U geeft niet aan met welke Magix Video Deluxe programma u dit probleem hebt. Maar u kunt elke Magix Video Deluxe programma op de standaardwaarden terug zetten.

U doe dit zo. Start Video Deluxe op en ga naar: Bestand/Instellingen/Programma-instellingen terugzetten op de standaardwaarden.

Het kan ook zijn dat uw mpv- projectbestand corrupt is geworden. Een MVP projectbestand bestaat alleen uit verwijzingen

Succes,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 14.02.2025, 14:17, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-