Hetprogramma heeft goed gewerkt, maar de laatste keren (vanaf maart 2014) kwam ik er bij toeval achter dat het programma met opstarten blijft hangen bij het scherm: "Hoofdvenster wordt geladen".
NB: Iemand vertelde mij dat je het programma 3x kan installeren, zou dat de oorzaak kunnen zijn? Wel heb ik de cd-rom met serienummer in mijn bezit en geregistreerd, dus dan vind ik deze bewering vreemd?
Voormalige gebruiker
schreef op 16.04.2014 om 16:46 uur
Beste,
Ik heb het programma wel 10 keer zonder problemen geinstalleerd. Ik zou het nog een keer de-installeren en alles wat met VDL MX te maken heeft van u harde schijf te verwijderen. Er blijven altijd resten achter.
Volgens mij kunt beste een zoekopdracht geven in Windows verkenner "Deluxe MX premium".
Succes,
Rob
Een aanvulling
Wanneer je om wat voor rede dan ook nog eens opnieuw moet herinstalleren, download dan van Magix-site het bestand "mxclean.exe.exe" van: https://support2.magix.com/customer/nl/node/138 (je moet hier wel even inloggen)
Allereerst bedankt voor uw antwoord. Ik heb alles gedaan zoals u in uw antwoord schrijft. Echter......... Helaas ook nu lukte het niet. Als ik het programma heb geinstallerd en wil opstarten, blijft het hangen op het scherm: "Hoofdvenster wordt geladen". Dit schermpje blijft oneindig lang in beeld en er verandert niets.
NB: Misschien dat iemand van Magix mij kan bellen of mailen, want als goede klant ga ik geen voucher kopen (a 13 euro kiopen) om 1 vraag te mogen stellen.
Voormalige gebruiker
schreef op 17.04.2014 om 11:25 uur
Beste Robvroe1,
Allereerst bedankt voor uw antwoord. Ik heb alles gedaan zoals u in uw antwoord schrijft. Echter......... Helaas ook nu lukte het niet. Als ik het programma heb geinstallerd en wil opstarten, blijft het hangen op het scherm: "Hoofdvenster wordt geladen". Dit schermpje blijft oneindig lang in beeld en er verandert niets.
NB: Misschien dat iemand van Magix mij kan bellen of mailen, want als goede klant ga ik geen voucher kopen (a 13 euro kiopen) om 1 vraag te mogen stellen.
Beste,
De vragen op dit forum wordt door gebruikers beantwoord en niet door Magix. Op een product heeft u een jaar gratis mail ondersteuning, daarna moet u daarvoor betalen. Daar kunnen wij als forumleden niets aan veranderen.
Nu nog even op uw vraag terug te komen, het kan ook een windows probleem zijn. Misschien is u systeem vervuild geraakt in de loop der tijden. U zou eens CCleaner kunnen downloaden om u PC op te schonen.