Reacties

Bol schreef op 12.03.2024 om 23:59 uur

@Rob-Zeijen

Hallo Rob,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkaar, maar het staat los van Magix Support.

....ik heb Video Saver op mijn huidige PC uit 2009 staan....

Om u een goed antwoord te kunnen aangeven, over welke Red u Video versie hebt u.


Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Laatst gewijzigd door Bol op 12.03.2024, 23:59, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Rob-Zeijen schreef op 13.03.2024 om 09:14 uur

Video saver!

gekocht november 2022

Bol schreef op 13.03.2024 om 09:43 uur

@Rob-Zeijen

Hallo Rob,

Uit uw gegeven antwoord, is het nog niet duidelijk geworden om welke Red u Video versie het uiteindelijk gaat. Ik heb wel zo'n vermoeden, dat u waarschijnlijk deze hebt aangeschaft? Zie: MAGIX Red uw video's! – Helpt bij het kopiëren van video naar dvd. Als dat zo is, dan zou dit geen problemen moeten opleveren op uw nieuw aan te schaffen Windows 10 of 11 PC.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Rob-Zeijen schreef op 13.03.2024 om 09:56 uur

Rob,

Op mijn doos staat verder geen versie nr of iets dergelijks. Alleen Video Saver!
De link die je stuurde is inderdaad van het desbetreffende programma.
Bedankt voor je antwoord.
Ik ga het zo op mijn nieuwe PC installeren.
 

 

Bol schreef op 13.03.2024 om 10:25 uur

@Rob-Zeijen

Hallo Rob,

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling.

Nog even dit.....

Voor de nieuwste Video Save! 2023 Plug & Play USB video omzetter hoeven geen drivers meer geïnstalleerd te worden, zoals voorheen bij de oudere Magix USB video omzetter. Om er toch zeker van te zijn dat de USB video omzetter door Windows 10 | 11 word herkend, is het aan te bevelen om de USB video omzetter rechtstreeks aan te sluiten op een vrije USB poort.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-