Reacties

RiViS schreef op 27.10.2011 om 19:48 uur

Een mediaplayer kan niets aanvangen met de Magix projecten, er zal eerst een film moeten worden gemaakt vanuit het project. Dat kan via de knop Exporteren en kies dan een geschikt formaat.

Het kan ook vanuit het scherm Bewerken via Bestand / Film exporteren, kies ook daar een geschikt formaat (bv mpeg2 of mpeg4)

Deze film kun je dan afspelen op je mediaplayer.

groet,

Rijk

jacoson schreef op 02.11.2011 om 15:26 uur

Heeft een film ( avchd ) via camera geladen,  bewerkt in "bewerken" met overgangen en titels en effecten, dan na branden voor een disk menu en nu wil ik hem op  een harde schijf zetten en via A.C.Ryan  op de tv laten afspelen.

Heeft het al een enige keren geprobeerd met ( branden / avchd / dan na image recorder, maar dat is niet weer te geven op de tv.

Ook geprobeerd met exporteren ( als video bestand uitvoeren,dan  hd-kwaliteit 2   formaat cMpeg-4 maar ook dat lukt mij niet.

Kan je niet naar een vaste harde schijf gaan om het op tv  af te spelen? of doe ik iets verkeerd!

Of kan je het alleen met een blu ray disk branden en dan afspelen op tv met een speler.

 

RiViS schreef op 02.11.2011 om 21:23 uur

Speelt je A.C.Ryan mp4 af?

Zelf exporteer ik films als mpeg2HD (via Bestand/ Film Exporteren) om ze af te spelen op mijn (Eminent) mediaplayer. Dat gaat goed. Je zou hem als proef ook op een USB stick kunnen zetten en dan via de mediaplayer afspelen, dat gaat ook.

Tenslotte kan ik mijn mediaplayer ook via het interne netwerk vanaf de PC harde schijf laten spelen, ik weet niet of je ACRyan een netwerk aansluiting heeft?

groet,

Rijk.