Video Pro X6 geheugen

flevoron schreef op 26.05.2014 om 02:14 uur

Bij vrijwel iedere bewerking die ik doe geeft het programma aan : Te weinig geheugen. Gevolg : het programma sluit af en ik kan weer opnieuw beginnen. Tot de volgende keer : te weinig geheugen.... Wat is hier aan de hand?

Mijn computer : Windows 8.1 pro / Intel core i3 - 4130 cpu@ 3,40 ghz / 8 ghz geheugen / x64 processor

Is er iemand die mij kan helpen?

Reacties

mi-bo schreef op 26.05.2014 om 10:10 uur

Beste,
als U een film inlaad en het gaat bewerken, waar wordt het dan neer gezet,
Als U een aparte map maakt op een schijf bv speciaal voor Uw projecten, ziet U vanzelf of hier voldoende ruimte is of niet,
succes met het mooie MAGIX product. neem ook een kijkje op mijn site
http://www.magixvideoprox.nl
succes
mido

flevoron schreef op 26.05.2014 om 12:47 uur

Beste Mi-Bo,

Ik heb al mijn gebruikers files (niet die van het programma, die staan op de C schijf waar nog een kleine 15 GB over is.) in een aparte directory op een schijf waar genoeg ruimte is (na het importeren van de files die ik gebruik heb ik nog ongeveer 400 GB over ...)

mi-bo schreef op 26.05.2014 om 15:37 uur

Een vervelende vraag, heeft U bij het opstarten van Prx6  direct aangegeven, waar de bestanden moeten worden geparkeerd, want anders wordt de C schijf gezien en dan heeft U te weinig geheugen,

een vraagje wilt u via mijn site bij de envelop Uw eigen email adres opgeven, dan zet Ik U in mijn bestand en als er nieuws is over ProX 6 wordt een ieder in een keer ingelicht ( vrienden dienst ) vrienden ProX6 club.

gr

mido

Voormalige gebruiker schreef op 26.05.2014 om 23:29 uur

Beste,

Een aanvulling op Mi-Bo.

1. Start Video Pro X6 op en druk op de sneltoets " Y ".

2.U komt nu in het menu "programma instellingen ".

3. Klik op de tab "Map".

Hier kunt aangeven in welke map, de projecten, exporten, import, opnamen en Disc images, naar toe geschreven moeten worden. (zie foto)

Succes met de veelzijdige programma's van Magix

Rob

flevoron schreef op 02.06.2014 om 02:45 uur

Beste Mensen,

Vriendelijk dank allemaal voor jullie suggesties. Helaas .... ik kamp nog steeds met hetzelfde probleem....

Nog meer suggesties?.....