Met ProX 12 heb ik nooit problemen gehad, hij draait verder ook goed alleen met de in en uit punten plaatsen loopt hij vast, als ik het videomateriaal eerst stil zet en dan de in punt in stel gaat het goed maar onder het afspelen lukt niet..Ik heb een intel Core I7 5820k CPU 3.30GHz 16.0 GB RAM
Video Pro X13 is een zwaarder programma en vergt meer van uw PC configuratie. Ik zie dat u een Intel Core i7 5820k (augustus 2014) hebt. Helaas hebt deze geen geïntegreerde grafisch video kaart. zie afbeelding
Welke type Videokaart zit er in uw PC? Dit kunt u zien bij Apparaatbeheer
Ga eens naar de programma instelling (sneltoets "Y") en klik op het tabblad "Apparaatopties" en zet biij Hardwareversnelling de Verwerking eens op Microsoft Warp device en probeer het nu nog eens.
Beste Michael, Zoals jij de demo heb gaat het bij mij ook, maar als ik de video tijdens het lopen wil knippen gaat het fout of ik moet hem eerst stil zetten wat ik in pro x 12 nooit heb gedaan ,dit ging perfect.
Maar op de tijdlijn zelf kun je wel tijden het afspelen en laten lopen een in of uit punt zetten en dat moet ook in het bronvenster kunnen, maar dan loopt hij vast
.....Maar op de tijdlijn zelf kun je wel tijden het afspelen en laten lopen een in of uit punt zetten en dat moet ook in het bronvenster kunnen, maar dan loopt hij vast....
Nadat ik uw laatst gegeven antwoord goed heb doorgelezen, heb ik uw probleem ook kunnen reproduceren. U moet bij het plaatsen van een in- of uit punt in de Bronvenster deze op pauze zetten. Als u dat doet, dan werkt het correct. Doet u dat niet dan wordt Pro X13 afgesloten. Ik heb het vermoeden, dat dit een bug is.
Ik heb nu voor de tweede keer een mail naar Magix support geschreven maar nog niets terug gehad, ze snappen het b probleem niet goed, maar ik moet toch niet eerst op pauze te moeten drukken om een in of uit punt te kunnen zetten in de bron venster zonder dat hij steeds vast loopt..Ik heb ook de laatste versie
In de tijdlijn kan ik wel in en uit punten plaatsen zonder eerst op de pauze te moeten drukken
In mijn vorige versie ging het altijd goed.. evenals in het programma Video de lux 2021 ultimate
Zo gouw ik iets van Magix hoor laat ik het weer weten.
Ik heb u probleem ook voorgelegd aan Magix Support, daar ik uw en mijn probleem heb kunnen reproduceren. Als ik antwoord krijgt van Magix Support, dan laat ik het u weten, wat ik als antwoord heb gekregen.
Dit is het antwoord van Magix, raar dat ze niet weten wat in en uit punten zijn
Ik heb nu een screenshot gestuurd, en nu maar hopen dat ze het begrijpen.
Dear Dhr. Vermeulen,
Thank you for your message. First of all, if you wish you can reply in Dutch language. I can use a translator. I am not exactly sure what you mean by in or out points. Do you receive an error message or a crash report? If so, could you please send me a screenshot of it?
ik had de mogelijkheid niet om met MVPX12 te werken, nu wel , na het lezen van het totale plaatje, heb ik kunnen zien in MVPX12 wat wel mogelijk is in MVPX 13 niet.
Dit zal mogelijk een programmeer foutje zijn, of misschien een andere manier van werken in MVPX 13, maar dat zal MAGIX Support U wel schrijven
Gezien dat er weer een ander email adres getoond wordt, misschien beter dat U het probleem met mijn promo stuur naar MAGIX PRO SUPPORT (prosupport@magix.net)Dan komt het hele verhaal op de zelfde afdeling terecht, nu zijn er 2 verschillende afdelingen met het zelfde probleem bezig(ook in Duitsland wordt veel gewerkt vanuit huis(thuis)
Let op!! U moet een wedervraag / antwoord altijd doen via het ticketnummer, dat u hebt gekregen van Magix Support. Doet u dat niet, dat gaat het fout en gaan vragen / antwoorden langs elkaar heen lopen.
Hier een filmpje gemaakt met VDL 2021 versie 20.0.1.80 en daar gaat wel zoals u het wilt hebben.
Voorlopig geef ik geen antwoorden meer en wacht op de reactie van Magix Support.