Reacties

mi-bo schreef op 03.08.2021 om 22:07 uur

@vvpvermeulen

Beste Piet.

 

Heeft U al gekeken of de grafische (video)kaart up to date is.

Ga naar bestand, instellingen, instellingen terug zetten naar standaard waarde, misschien is dit een optie.

Is de Pc wel krachtig genoeg om met MVPX13 te werken.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

 

vvpvermeulen schreef op 04.08.2021 om 09:43 uur

Beste Michael,

Met ProX 12 heb ik nooit problemen gehad, hij draait verder ook goed alleen met de in en uit punten plaatsen loopt hij vast, als ik het videomateriaal eerst stil zet en dan de in punt in stel gaat het goed maar onder het afspelen lukt niet..Ik heb een intel Core I7 5820k CPU 3.30GHz 16.0 GB RAM

vvpvermeulen schreef op 04.08.2021 om 09:45 uur

Het programma draait ook op mijn tweede computer en daar gebuurt het zelfde.

hij stopt het programma gaat er uit en start weer opnieuw op zonder dat hij het opslaat.

Het in en uit punt zetten in de tijdlijn gaat wel goed , dat vind ik dan zo raar.

Groetjes. Piet

mi-bo schreef op 04.08.2021 om 10:30 uur

@vvpvermeulen

Beste Piet,

Dank voor Uw Feedback.

Als ik het goed heb gelezen heeft U MVPX 12 en MVPX 13 op Uw Pc/laptop staan

Na de dik gedrukte reactie, even een kleine promo gemaakt.

http://www.mi-bo.magix.net/album/alle-albums/!/oa/7519296/

Hier zijn in en uit punten gemaakt en naar de tijdlijn gesleept, dit werkt gewoon.

Of is Uw vraag toch anders

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 04.08.2021 om 10:51 uur

@vvpvermeulen

Hallo Piet,

Video Pro X13 is een zwaarder programma en vergt meer van uw PC configuratie. Ik zie dat u een Intel Core i7 5820k (augustus 2014) hebt. Helaas hebt deze geen geïntegreerde grafisch video kaart. zie afbeelding

Welke type Videokaart zit er in uw PC? Dit kunt u zien bij Apparaatbeheer

Ga eens naar de programma instelling (sneltoets "Y") en klik op het tabblad "Apparaatopties" en zet biij Hardwareversnelling de Verwerking eens op Microsoft Warp device en probeer het nu nog eens.

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 04.08.2021, 10:52, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 04.08.2021 om 11:32 uur

@vvpvermeulen

Beste Piet,

de uitleg promo is gemaakt met een eenvoudige Pc

en zo staan mijn programma instellingen

wat zonder problemen ook met MVPX13 werkt

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

 

vvpvermeulen schreef op 04.08.2021 om 12:42 uur

Beste Michael, Zoals jij de demo heb gaat het bij mij ook, maar als ik de video tijdens het lopen wil knippen gaat het fout of ik moet hem eerst stil zetten wat ik in pro x 12 nooit heb gedaan ,dit ging perfect.

Maar op de tijdlijn zelf kun je wel tijden het afspelen en laten lopen een in of uit punt zetten en dat moet ook in het bronvenster kunnen, maar dan loopt hij vast

vvpvermeulen schreef op 04.08.2021 om 12:49 uur

Beste Rob, mijn video kaart is NIVIDIA Geforce GTX 960.

Groetjes,Piet

Bol schreef op 04.08.2021 om 13:01 uur

@vvpvermeulen

Hallo Piet,

Hiervandaan kan ik het niet beoordelen waarom het bij u steeds misgaat. Mijn advies is, maak een ticket aan bij Magix Support. [klik hier].

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 04.08.2021, 13:03, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 04.08.2021 om 13:16 uur

@vvpvermeulen

Beste Piet.

Wat ik U heb laten zien is vanuit de bron monitor.

Maar U heeft een voorstel gekregen om contact op te nemen met MAGIX Support.

Wens U veel succes.

En we verwachten wel een reactie van U wat MAGIX support voor advies/oplossing geeft.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 04.08.2021 om 13:17 uur

@vvpvermeulen

Hallo Piet,

.....Maar op de tijdlijn zelf kun je wel tijden het afspelen en laten lopen een in of uit punt zetten en dat moet ook in het bronvenster kunnen, maar dan loopt hij vast....

Nadat ik uw laatst gegeven antwoord goed heb doorgelezen, heb ik uw probleem ook kunnen reproduceren. U moet bij het plaatsen van een in- of uit punt in de Bronvenster deze op pauze zetten. Als u dat doet, dan werkt het correct. Doet u dat niet dan wordt Pro X13 afgesloten. Ik heb het vermoeden, dat dit een bug is.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

vvpvermeulen schreef op 04.08.2021 om 13:29 uur

Bedankt, ik ga verder zoeken,

Groetjes, Piet

vvpvermeulen schreef op 04.08.2021 om 14:33 uur

Ik heb contact opgenomen met Magix support wacht nu af wat hun antwoord is, ik laat weten wat ze antwoorden.

Groetjes,

Piet

vvpvermeulen schreef op 20.08.2021 om 08:48 uur

Ik heb nu voor de tweede keer een mail naar Magix support geschreven maar nog niets terug gehad, ze snappen het b probleem niet goed, maar ik moet toch niet eerst op pauze te moeten drukken om een in of uit punt te kunnen zetten in de bron venster zonder dat hij steeds vast loopt..Ik heb ook de laatste versie

In de tijdlijn kan ik wel in en uit punten plaatsen zonder eerst op de pauze te moeten drukken

In mijn vorige versie ging het altijd goed.. evenals in het programma Video de lux 2021 ultimate

Zo gouw ik iets van Magix hoor laat ik het weer weten.

Groetjes,

Piet

Bol schreef op 20.08.2021 om 12:56 uur

@vvpvermeulen

Hallo Piet,

Ik heb u probleem ook voorgelegd aan Magix Support, daar ik uw en mijn probleem heb kunnen reproduceren. Als ik antwoord krijgt van Magix Support, dan laat ik het u weten, wat ik als antwoord heb gekregen.

Met vriendelijke groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

vvpvermeulen schreef op 20.08.2021 om 13:19 uur

Hoi Rob,

Ik ben blij dat ik niet de enige ben met dat probleem ,

Ben benieuwd wat jij van hun hoort.

Groetjes, Piet

vvpvermeulen schreef op 21.08.2021 om 11:25 uur

Dit is het antwoord van Magix, raar dat ze niet weten wat in en uit punten zijn

Ik heb nu een screenshot gestuurd, en nu maar hopen dat ze het begrijpen.

Dear Dhr. Vermeulen,

Thank you for your message. First of all, if you wish you can reply in Dutch language. I can use a translator. I am not exactly sure what you mean by in or out points. Do you receive an error message or a crash report? If so, could you please send me a screenshot of it? 

Groetjes, Piet

mi-bo schreef op 21.08.2021 om 11:26 uur

@vvpvermeulen

Beste Piet,

Niet wetend of MAGIX support een reactie van U via Ticketnummer nu wel heeft begrepen.

Wel als U reageer via ticketnummer corresponderen.

heb ik een kleine promo voor U gemaakt, die U kunt gebruiken om te vertellen waar het overgaat wat wel in MVPX12 werkt en niet in MVPX13

kan van het probleem MVPX13 geen promo maken gezien net zoals U al omschreven had MVPX13 het direct afsluit.

Mocht het niet lukken om het filmpje te versturen naar MAGIX Support het staat ook in mijn album

http://mi-bo.magix.net/album/alle-albums/!/oa/7519848/

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

 

vvpvermeulen schreef op 21.08.2021 om 11:39 uur

 

Beste Michael,

Dus als ik het goed begrijp lukt het bij jou in 13 ook niet, bedankt voor de promo.

Ik heb nog steeds contact hier over met Magix support.

Groetjes, Piet

mi-bo schreef op 21.08.2021 om 11:53 uur

@vvpvermeulen

Beste Piet,

ik had de mogelijkheid niet om met MVPX12 te werken, nu wel , na het lezen van het totale plaatje, heb ik kunnen zien in MVPX12 wat wel mogelijk is in MVPX 13 niet.

Dit zal mogelijk een programmeer foutje zijn, of misschien een andere manier van werken in MVPX 13, maar dat zal MAGIX Support U wel schrijven

vandaar de kleine Promo

Rustig mooi weekend

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 21.08.2021 om 12:24 uur

@vvpvermeulen

Hallo Piet,

Gisterenmiddag kreeg ik een mailtje van Magix Support terug, met als antwoord dat zij uw / mijn probleem niet konden reproduceren. Zie afbeelding

Ik heb gelijk een mailtje teruggestuurd met een nog duidelijkere uitleg. Hierop heb ik nog geen antwoord op terug gekregen.

Ik heb een filmpje gemaakt, waarin ik laat zien wat u nu exact bedoelt. Dit heb ik reeds doorgemaild aan Magix Support.

Het enige wat wij nu nog kunnen doen is afwachten.

Fijn weekend, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 21.08.2021, 13:15, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 21.08.2021 om 12:57 uur

@vvpvermeulen

Beste Piet.

Gezien dat er weer een ander email adres getoond wordt, misschien beter dat U het probleem met mijn promo stuur naar MAGIX PRO SUPPORT (prosupport@magix.net​​​​​​)Dan komt het hele verhaal op de zelfde afdeling terecht, nu zijn er 2 verschillende afdelingen met het zelfde probleem bezig(ook in Duitsland wordt veel gewerkt vanuit huis(thuis)

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 21.08.2021 om 13:12 uur

@vvpvermeulen

Hallo Piet,

Let op!! U moet een wedervraag / antwoord altijd doen via het ticketnummer, dat u hebt gekregen van Magix Support. Doet u dat niet, dat gaat het fout en gaan vragen / antwoorden langs elkaar heen lopen.

Hier een filmpje gemaakt met VDL 2021 versie 20.0.1.80 en daar gaat wel zoals u het wilt hebben.

Voorlopig geef ik geen antwoorden meer en wacht op de reactie van Magix Support.

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 21.08.2021, 13:17, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

vvpvermeulen schreef op 21.08.2021 om 13:17 uur

Zo heeft het ook altijd gewerkt, we wachten nog even af.

groetjes, fijn weekend

Piet