Reacties

mi-bo schreef op 14.04.2016 om 12:43 uur

Hallo Anne,

kijk even op magix.com dan de laatste nieuwe versie van MAGIX video ProX8, dan instructie filmpje hier wordt precies aangegeven, wat het beste is voor een goede prestatie. ( let er wel op dat de aanbieding speciaal voor geregistreerde gebruikers die of MAGIX video Pro X 6 of 7 al hebben.

gr

Michael

Voormalige gebruiker schreef op 14.04.2016 om 23:08 uur

Hallo Anna,

Ik heb Pro X8 nog niet. Kan het zijn dat bij Pro X7 het bliksemschicht is geactiveerd en bij Pro X8 niet.

Succes,

Rob

anna-dewilde schreef op 16.04.2016 om 08:23 uur

Bedankt voor beide tips, ik heb alles gedaan wat geschreven is maar het blijft een schokkerig beeld, spijtig maar ik durf nu  het programma niet kopen, monteren met een schokkerig beeld is niet gemakkelijk.

Bedankt en groetjes, Anna

Voormalige gebruiker schreef op 16.04.2016 om 23:14 uur

Hallo Anna,

Wat zou kunnen doen is om met proxy-bestanden te werken. Zet een vinkje bij "automatisch proxy-bestanden maken. zie ook het handboek.pdf

Dit zijn de eisen

Volgens mij voldoe je systeem aan de eisen.

Groet,

Rob 

anna-dewilde schreef op 19.04.2016 om 09:35 uur

Bedankt Robvroe1, ik heb alles geprobeerd maar niets helpt, ik heb naar Magix technische hulp geschreven en heel vlug een uitgebreid antwoord ontvangen,(heel goede service)  ik ga al die mogelijkheden nu uitproberen.

Groetjes Anna1945

Voormalige gebruiker schreef op 19.04.2016 om 13:40 uur

Hallo Anna,

Vanmorgen heb ik  Video Pro X (8) geinstalleerd.  

De installatie verliep probleemloos.

Ik werk met W10, intel core i7 16GB geheugen, nvidia geforce GTX460.

De geimporteerde beelden spelen niet schokkerig af.

Laat het mij weten of het nu wel lukt, met de antwoorden van Magix Support.

Groet,

Rob

anna-dewilde schreef op 21.04.2016 om 15:40 uur

Bedankt Robvroe1, ik heb alles gedaan wat Magix geschreven heeft maar het helpt niet, ofwel schokt het beeld ofwel is het beeld flou, noch het ene noch het andere is plezant om te werken,  nu werk ik met Adobe Premiere CS6 en dat werkt perfect, dus Magix moet mijn filmen zeker aan kunnen, is het misschien omdat het een demo versie is, ik begrijp het niet dat is dan toch geen reclame en zet zeker niet aan tot kopen, ik ga het programma verwijderen en nog eens opnieuw proberen de demoversie te downloaden, als het dan nog niet goed werkt dan geef ik het op en probeer ik Magix video deluxe 2016 eens.

Groetjes

Anna