Video omzetter

WJ-Scheenjes4206 schreef op 30.08.2024 om 11:30 uur

Hallo forum,

Na jaren wilde ik afgelopen week weer een video omzetten maar de rood-wit video-omzetter maakte geen verbinding. Ik zie nu bij -

Bol schreef op 25.07.2023 om 22:38 uur aan @ruud.bennis -

dat deze omzetter niet meer werkt onder windows 10-11. Begrijp dat ik dus een nieuwe omzetter moet aanschaffen.

M'n vraag is, is deze nieuwe omzetter ook los te verkrijgen of moet ik het hele pakket Video Saver kopen? De software Video saver heb ik niet nodig want heb al Video de Luxe premium in mijn bezit

Met vriendelijke groet,

Willem

Reacties

Bol schreef op 30.08.2024 om 12:46 uur

@WJ-Scheenjes4206

Hallo Willem,

Hoeveel jaren is dat geleden. U werkte zeker nog onder Windows 7 | 8? De nieuwste Magix USB omzetter is voor zover ik weet niet los te koop, alleen als pakket.

Lees eens deze twee linken:

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

WJ-Scheenjes4206 schreef op 30.08.2024 om 13:04 uur

Oep😬. Heb net even gekeken wanneer ik deze op dvd heb gebrandt, Rob, en dat was eind 2008. Had iik niet verwacht. De tijd vliegt. Heb destijds wel de rood-wit omzetter los kunnen kopen, maar op de Magix site zie ik het nu niet staan, maar kan het allicht nog even aan Magix zelf vragen. Bedank voor de snelle reactie.

Groet, Willem

Bol schreef op 30.08.2024 om 13:16 uur

@WJ-Scheenjes4206

Hallo Willem,

Dat is zeker alweer een tijdje geleden. Nu weet ik het voor 100% zeker dat uw rood-wit USB omzetter niet zal werken. Het klop dat je vroeger de USB omzetter los kon kopen, maar dat is al meer dan 2 jaar niet meer mogelijk. Maar misschien maak Magix Duitsland een uitzondering.

Nee hebt u maar Ja kunt u krijgen. Zie: Hulp & support - MAGIX

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

WJ-Scheenjes4206 schreef op 06.09.2024 om 14:01 uur

Hallo Rob, heb Ja gekregen. Ze hebben er 1 opgestuurd voor 24,98 met verzendkosten en het werkt weer.😁

Gr, Willem

Bol schreef op 07.09.2024 om 09:42 uur

@WJ-Scheenjes4206

Hallo Willem,

Het doet mij deugd om te lezen, dat Magix Duitland u alleen de Magix Video USB omzetter hebt gestuurd, Bedankt👍 voor uw terugkoppeling. Succes met het digitaliseren.

Met vriendelijk groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-