Video mist beelden na renderen (Video Deluxe 2016)

IGK93 schreef op 28.09.2015 om 17:09 uur

Hoi,

Ik heb een probleem waar ik niet uitkom.. Heb een animatie gemaakt mbv Google Earth (mp4 bestand; en CODEC gekocht), deze bewerkt in Video Deluxe 2016 >> Overlay (effect speelfilm scherm) en vertraging toegevoegd. Verder fade-in en -uit effecten toegevoegd. Op de tijdlijn binnen het programma werkt alles vlekkeloos, maar na het renderen missen delen van Google Earth en flikkert het beeld. Enkel de overlay verschijnt.    

Heb meerdere malen geprobeerd, in zowel mpeg4 als avi bestandsformaat. Daarnaast ook specifiek missende deel opnieuw op de storylijn geladen.   

Kan iemand mij helpen??   

Groet, 

Igor  

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 28.09.2015 om 18:43 uur

Hallo Igor,

Welke versie VDL 2016 heb je? (standaard / plus / premium)

Als ik het goed begrijp, maak je de animatie via Google Earth en niet met de "animatie van reisroute" van VDL 2016.

Misschien en opendeur, je kan een reisanimatie maken in VDL 2016.

Ga naar: Bewerken /  assistent /  animatie van reisroute. (VDL 2016 plus / premium versie)

Wanneer je Google Earth gebruikt, probeer de animatie eens op te slaan als een WMV-file. VDL 2016 sla deze standaard op als WMV.

Succes,

Rob 

IGK93 schreef op 28.09.2015 om 23:16 uur

Hallo Igor,

Welke versie VDL 2016 heb je? (standaard / plus / premium)

Als ik het goed begrijp, maak je de animatie via Google Earth en niet met de "animatie van reisroute" van VDL 2016.

Misschien en opendeur, je kan een reisanimatie maken in VDL 2016.

Ga naar: Bewerken /  assistent /  animatie van reisroute. (VDL 2016 plus / premium versie)

Wanneer je Google Earth gebruikt, probeer de animatie eens op te slaan als een WMV-file. VDL 2016 sla deze standaard op als WMV.

Succes,

Rob 

Beste Rob,

Bedankt voor je (snelle) reactie! Heb zojuist geprobeerd om het bestand als WMV in te voegen en het is gelukt. Ik heb de standaard versie van VDL 2016 dus ik kon geen gebruik maken van de reisroute animatie v.h. programma zelf. Heb deze functie op internet gezien, maar daar kan ik niet mee wat ik wilde.                                   

Nogmaals dank!                                                                                                                                                                        

M.v.g.                                                                                                                                                                                        Igor