Ik kan de film niet exporteren in MPEG4 in HD1 en HD2 mijn computer geeft meteen aan "export niet succesvol Probeer andere export formaat of is onvoldoebde ruimte". (ruimte heb ik voldoende)
Ik gebruik MAGIX de luxe 2015 plus
Bij de export krijg je, na het aanklikken van de keuzes, een scherm te zien waar staat aangegeven waar de film wordt opgeslagen. Heb je gecheckt of dat de juiste plaats is en of daar inderdaad nog genoeg opslagruimte is?
Daar kan het dus niet aan liggen. Ouderdom PC: Als VdL tijdens de montage gewoon goed draait moet de export ook kunnen. Gaat het afspelen via de preview monitor goed, dus zonder (al te veel) haperen?
De mededeling die jij beschrijft krijg ik wanneer ik de export voortijdig afbreek, via Annuleren. Het lijkt wel of er iets is wat dat bij jou veroorzaakt. Ik neem aan dat de mpeg4 codec geactiveerd is (als dat niet zo is dan meldt het programma dat wel).
Nog een paar vragen:
- lukt het wel met mpeg2 (HD)?
- is het eerder ooit gelukt om mpeg4 te exporteren?
- maak eens in een nieuw project een heel kort filmpje, bv 10 sec. Gebeurt dan het zelfde, of lukt het nu wel?
Het is gelukt. Ik zag in jouw antwoord staan dat de MPEG4 codec geactiveerd moest zijn. Dat wist ik dus niet. Dit heb ik nu gedaan en film is inmiddels geëxporteerd in MPEG4. Bedankt voor het antwoord.